پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

خدایا دلتنگشم....

1395/6/17 20:27
نویسنده : مامان سما
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  پسرم ... متنظربا خاطراتت کنار امدم... من قول داده ام که هرروز مرورشان کنم... انها هم  عهد بستند غمگین اتشم نزنندغمگین ولی  چه فایده....  من به عهد خود وفادار .. ولی خاطراتت بدقول بدقول....گریهگریه

 

حرف ها بر سر دلم عقده کرده است...

                           چند روزیست نگذاشته اند حرف بزنم...غمناک

میخواهم گوشه ای بنشینم و کمی تنها باشم 

                         حرف بزنم..بنویسم..بگویم...

انگشت هایم خمیازه میکشند..غمناک

باید بنویسم..این حرفها رو نمیشه تحمل کرد....نمیشه بیشتر از این تو دل نگه داشت..

خسته ام... از تمام لحظه هایی که ب اخر نمیرسند......niniweblog.com

دیشب در خلوت تنهاییم  اهسته  بی تو گریستم...گریه کاش صدای هق هق گریه هایم .. کاش تموم انتظار هامو باد ب تو میرساند....گریهکاااااااااااااااش........

تا بدونی بی تو چه میکشم....غمگین

niniweblog.com

خدایا... در تمام این مدتی که پسرم کنارم نبود .. خودت راه و چاه رو بهش نشون بده... ای خداااااااااا...متنظر

 

agha biya

پسندها (6)

نظرات (16)

❤ معصومه ❤
17 شهریور 95 21:35
ممنونم ک همیشه به وبم میای و نظر میزاری سما جوون
مامان سما
پاسخ
عزیزی گلم...خواهش میکنم
❤ معصومه ❤
17 شهریور 95 21:36
چه قد قشنگه سما جون اسم این برنامه چیه ؟
مامان سما
پاسخ
اسم کدوم برنامه فدات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❤ معصومه ❤
17 شهریور 95 21:38
وبلاگت خیلی قشنگه سما جون امید وارم ازاینم بهتربشه
مامان سما
پاسخ
قربونت گلم....خوشکلی ازبینایی شماست.....
...
18 شهریور 95 6:28
اره عزیزم نیستم چراشو هم نمیدونم بیشتر تو ذهنم درگیرم فک کنم قمر با عقرب بدجور دررگیر شده
مامان سما
پاسخ
انشالله عزیزم ذهنت از هر ناراحتی دربیاد واروم بشی.....خدابزرگه...فقط مث همیشه با مشکلاتت بجنگ...
الهه
18 شهریور 95 8:23
سلام عزیزم خوبی ان شاءالله روزی برسه که بنویسی پسرمو بهت برگردونن ان شاءالله راستی عزیزم تو در وب من نظر گذاشتی اخه نظر دیدم بی اسم بود
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم..اره خودم نظر گذاشتم برات... // ممنونم ازت مهربون..انشالله
الهه
18 شهریور 95 13:00
سلام اجی خوبی ممنونم اجی بابت نظرت خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم
مامان سما
پاسخ
خواهش میکنم مهربون...عزیزی...
دخترخاله
18 شهریور 95 14:17
انشاالله هر چه زود تر درد دوری کنار گذاشته بشه و پسرتون و بتونید هر روز در آغوش بگیرید
دخترخاله
18 شهریور 95 14:18
ممنونم از مهربونیتون که هر روز پیشمون میاین یه عالمه
مامان سما
پاسخ
عزیزمی گلم.....یه عالمه بووووس ب نی نی کوچولو
عاطفه
18 شهریور 95 17:53
سلامم خواهری جونم خداخاطراتولعنت کنن که آتیشت میزززززززززنن...توفقط امرکن بیام چشاشونودربیارم تادیگه حرف اضافه نزننننننننننننن... خواهری جونم همه این روزهاحکمت دارن توکلت به خداباشه مطمین باش بعداخواهی فهمیداین روزاینی چی
مامان سما
پاسخ
اره بخدا..همه این سختیا حکمتی دارن..میدونم..چاره ای جز صبر ندارم....ممنونم ازت ک همیشه رشته امیدت وصله و ب منم انتقال میدی.....
عاطفه
18 شهریور 95 18:02
اینم ادرس وبم
عاطفه
19 شهریور 95 11:26
عزیزمی
عاطفه
19 شهریور 95 11:27
یدونمیییییییییییییییی
مامان سما
پاسخ
عزیزمی گلمممممممممممممم
مامانی
19 شهریور 95 15:07
سلام مامان سما خوبی؟هستم هر وقت میام به وب پسرم سر بزنم به وب تو هم سر میزنم خدا خودتو وگل پسرتو حفط کنه
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم..اخه پست جدید نذاشتی فکر کردم شاید خیلی وقته نیاین وبلاگ......ممنونم عزیزم...خداحفظ کنه شماروهم...نی نی رو جای من ببوس
مامان هارپاگ
20 شهریور 95 10:51
سلام عزیزم با دلنوشته هات خیلی دلم گرفت و همیشه برای رسیدنت به پسر عزیزت دعا می کنم فقط می خواستم بگم که دادگاه بچه رو تا هفت سالگی به مادر می دن حتما برو پیگیری کن انشااله که نتیجه بگیری
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم از همدردیت... پیگیری کردم اونا نمیدن....حتی اجازه ملاقاتم نمیدن.قاضی هم دیگ ازمون خسته شده.. چیزی تو دستش نی...گف ب صلاح بیاین خودتون. ولی فایده نداش....بازم توکل برخدا
عاطفه
20 شهریور 95 12:23
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ بیانظربذاریادگاری بمووووووووووووونه
مامان سما
پاسخ
سلاااااااام...باشه عزیزم..حتما
مامان هارپاگ
21 شهریور 95 8:16
آره عزیزم درکت می کنم ، قانون همیشه تو کتاب هست اما موقع اجرا ...هیچ .... ناراحت کننده است .... توکل بر خدا ...
مامان سما
پاسخ
عزیزمی.....