پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

مث همیشه دلتنگ...

1395/6/21 11:13
نویسنده : مامان سما
898 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ

 

صدایت در گوشم زمزمه میشود ......!

و نگاهت در ذهنم مجسم میشود ...!

ولی ... من تو را میخواهم .. نه خیالت را .....!

 

دوستت دارم پسرم... بوسمن هر روز و هر لحظه نگرانت میشوم ک چه میکنی !؟متنظر

پنجره اتاقم رو باز میکنم و داد میزنم: تنهاییت برای من...غصه هایت برای من... همه بغضها و اشکهایت برای من... بیماری هایت برای من.... تو فقط بخند..فقط شادی کن... تا من هم خیالی بشنوم صدای شادی ات را.... صدای خنده هابت را..... صدای همیشه خوب بوئنت را....

دلم برایت تنگ شده.... این روزها هوا دلگیر است....و من دلگیرتر....غمگین

 

دلتنگم..دلتنگ خیلی چیزها... چیزهایی ک برمن گذشت..اما هرگز باز نخواد گشت....

دلتنگم...دلتنگ چیزهایی ک میشد باشد ولی نیست...گریه

دلتنگم...دلتنگ تو...آره تو پسرم.....دلتنگ روزهایی ک روپاهایم بودی....دلتنگ روزهایی ک حمامت میدادم و تو اینقده کوچیک بودی ک هرلحظه میترسیدم از دستام بیفتی.... دلتنگ  شبهایی که خواب نداشتم و تو همش گریه میکردی و شیرمیخواستی....

ای کاااااااش میشد یبار دیگر همه این ها برگردند....گریهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ

 

 

پسندها (7)

نظرات (13)

الهه
21 شهریور 95 14:49
سلام اجی خوبی دنیا که همیشه اینجوری نمیمونه اونو بهت برمیگردونن اجی اگرم برنگشت خودش بزرگ میشه میاد دنبالت اجی
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...اره منم میدونم خدا جواب این همه انتظارامو میده....گلم ممنونم از حرفای قشنگت..
fatemeh
21 شهریور 95 17:21
سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارید .میشه بپرسم چرا پارسا پیش شما نیست؟
مامان سما
پاسخ
سلام ..ممنونم...نظر لطفتونه..... منو شوهرم ازهم جداشدیم...بچمو ازم گرف.....و حتی نذاشت ببینمش...قانونم هیچ فایده ای نداش...چون قانونم خسته شد
fatemeh
21 شهریور 95 17:35
ولی یه بچه تا دوسال باید پیش مادرش باشه
مامان سما
پاسخ
اره همینطوره...ولی بهم نداد...چون شیر خشک میخورد دیگ ب من نیازی نداش .براهمین بچمو اصلا نداد
مامان حديث
22 شهریور 95 8:59
سلام مامان سما خوبی؟ صبحت بخیر و شادی عید سعید قربان بر تو مبارک بادا...
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزدلم.....ممنونم....عید شما و خانواده محترمت مبارررررررررررررک باشه....ان شالله عیدخوبی براتون رقم بخوره...
محمد
22 شهریور 95 9:01
نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟ نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟ برای طوف کویت جامه احرام بر بستم گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یانه ؟
مامان سما
پاسخ
دستهایم را بردم بالا..خدایم راصدا کردم...نمیدانم چه میخواهی..ولی برای رفع غمهایت..برای آرزوهایت..ب درگاهش دعا کردم...عیدتــــــــــــــــــــــــــــــــــــان مبــــــــــــــــــــــــــــارک...
❤ معصومه ❤
22 شهریور 95 15:07
کاش همه به آرزو هایی که دارن برسن مخصوصا تو سما جون
مامان سما
پاسخ
عزیزمی گلم... همچنین توهم... ان شالله..
نسیم خانومـــ♡
24 شهریور 95 0:47
سلام خانومی... بالاخره عکس های صدرای نازم رو گذاشتم... ممنون میشم یه سر بزنی بهم
مامان سما
پاسخ
سلام... باشه حتما... عزیزم..
عاطفه
24 شهریور 95 20:03
سلام خواهری خوبی؟چه خبرا؟شرمنده رفته بودیم سفربراهمین نتونستم بیام وبت توضیح بددددددددددددددم... براگذاشتن آهنگ برواین آدرس: http://www.irmp3.ir/
مامان سما
پاسخ
سلام گلم...ان شالله همیشه ب خوشی....آخه میذارم کد رو توی اسکریپ های ااختصاصی ولی باز میرم تو وبلاگم نمیخونه؟؟؟؟؟
عاطفه
25 شهریور 95 14:00
اگه باگوشی هستی گوشی پلیش نمیکنه ولی کامپیوتریا لب تاپ میکنه منم ازاونحا گذاشتم به وب درانتظاربارانم
مامان سما
پاسخ
نه گلم با لب تاپ هستم....ولی بازم نمیخونه
مامان پری
25 شهریور 95 20:55
سلام عزیزم برا اهنگ برو رو اهنگ من کلیک کن و از اونجا هر کدی رو که دوس داشتی رو اسکریپ بزار بعد از تو وبت بزن بخونه
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم....از خیلی از دوستان پرسیدم ولی خب مشکل اینجاست کپی میکنم تو اسکریپت...بعد نمیخونه تو وبلاگم ک میرم
الهه
26 شهریور 95 9:44
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...باشه حتما...
عاطفه
26 شهریور 95 14:47
سلام خواهری خوبی؟؟؟؟؟؟چه خبر؟؟؟؟؟؟؟خواستم بگم یه سری به بارشی های این ادرس بزنی خیلی عالین http://susatheme.com/script/baresh/2.php
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...به چشمممم
عاطفه
27 شهریور 95 10:41
والله من که از اونجا برداشتمممم محجوب بانوهم از اونجا برداشتهه حتما یا قالبت مشکل داره یا کدرو اشتب برمیداری یاهم نمیدوننمممممم
مامان سما
پاسخ
نمیدونم چرانمیاد....هرچه کپی میکنم میذارم اسکریپت..آخرش نمیاد