پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

یکی یه دونه خودم

1395/2/13 22:24
نویسنده : مامان سما
570 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرم ....میخواهم برای تو بنویسم... برای توکه درتمام لحظاتم وجود داری....خنده هایم برای توست...باتوبودن مرا شادمیکند...و بی تو مرا گریان...تو بامن هستی...درحالیکه کنارم نیستی...تو بامنی...چون درقلب منی...💖 قلبم را بادنیا عوض نمیکنم...چون تو درآنی و من تو رادوست دارم...چگونه باور کنم ک تورا فقط در رویاهایم دارم....💕ای دوست داشتنی ترین دوست داشتنی هایم💕  

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

سیماخاتون
15 اردیبهشت 95 13:37
سلام ممنونم از محبتتون که پیشمون اومدید و توی مسابقه به پسرخالم رای دادید/بازم پیشمون بیاین خوشحال میشیم
مامان سما
پاسخ
مرسی گلم خواهش میکنم....... اگ شد چشم حتما
♥من♥
17 اردیبهشت 95 21:28
سلام خوبی؟؟؟چه خبرا؟؟؟شرمنده زیادنمیتونم بیام این روزهااااا خیلی عذرمیخوام....ولی حتما دعات میکنم هرروز مخصوصا توشعبان ورمضان تا به زودی پسرت بیاد کناااااارت ویه روزم بنویسی پسرم اومد ان شاالله....راستی آپم بیاهاااا
♥من♥
20 اردیبهشت 95 6:58
سلام گلم شرمنده که این روزا نمیتونم بیام.......واقعامتاسفم یه وقت فکرنکنی بی معرفتم ها نه باورکن دارم درس میخونم وقت نیست بعدکنکور حتما میام مثل قبل فقط دعام کن قبول بشم ممنون