پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

یافاطمه زهرا خودت کمک کن💕

1394/12/4 1:45
نویسنده : مامان سما
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم...ببخشید خوشکل مامانی...امروز نتونستم بیام و برات بنویسم....😳...آخه دستم سوخت...خیلی اذیت شدم ...خیلی....الان خداروشکر یکم درددستم آرومترشده....

عزیزمامانی...!!! امروز خیلی دلم گرفته بود...بغض توگلوم بود...منم ک وقتی بغض دارم حتما باید گریه کنم..وگرنه خفه میشم....آخرش گریه کردم..خیلی آروم شدم...😭😭...سرماهم خوردم خیلی دردعضلانی دارم گلم..انگار سرما بی حالترم کرده ک بیام سراغ نوشته هامون..و باهات حرف بزنم....ازخدامیخوام تو هیچوقت مریض نشی....هیچوقت...اخه من اذیت شدم با مریضی..تو ک کوچولوی منی...دوامت کمتره...اذیت میشی....ان شالله که هیچوقت دردی سراغت نیاد....💐...اگ قراره دردی بیاد..همشون ب من منتقل بشن...نبینم مریض بشی همه کسم.... قربون خدام برم...ب حق این شبا..پسرم همیشه سلامت باشه...از بانوی مهربونم...فاطمه زهرا(س) هم میخوام ک مراقب پسرم باشه  ....چون منم یه مادرم...میدونم قلب مادرارو درک میکنه فاطمه زهرا.... ازش میخوام ک پسرمو توآغوش خودش قراربده....و مواظبش باشه ک هیچوقت آسیبی نبینه.....👶

 

پسندها (3)

نظرات (4)

♥عاطفه♥
4 اسفند 94 20:18
منم مثل شمام باید گریه کنمآپمممممم البته دوتا پست جدید گذاشتم نیومدین کههه
مامان سما
پاسخ
عزیزم گریه نکن.....😘😘😘
.•♥خواهری بلور♥•.
5 اسفند 94 11:00
سلام عزیزم اوضاعت خوبه؟ خواهر جان یک سوال تا حالا به فکر راه تازه ای افتادی مثلا مشاوره؟ یا شروع یک زندگی دیگه؟
♥عاطفه♥
5 اسفند 94 13:18
به خدا اگه گریه نکنم میمیرم ....بهترین گریه برای خداست که باشوق اشک میریزیم
♥عاطفه♥
5 اسفند 94 13:18
راستی نیومدین لباسای جدیدموووووووببینیننن
مامان سما
پاسخ
اخه اومدم تو اون ادرسی ک مال خودتون بود ولی مدل لباس ک توش نبود؟ نکنه اشتباه رفتم ب وب دیگ ای😅😂