پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

تاآخرین نفس دوست دارم پسرم😍

1394/12/5 13:42
نویسنده : مامان سما
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مادر‌....دیروزبارون شدیدبود‌...منم چندروزی سرماخوردم حسابی....شنیدم میگن هرکی توبارون دعاکنه دعاش میگیره....منم روبه آسمون تیره و بارونی خداکردمو سلامتیتوازش خواستم گل قشنگم.....🙏...

اخه همیشه دعاهای من گیرا نیستن ...اگ گیرا بودن الان تو کنارم بودی....پس همیشه بیشترسلامتیتودعامیکنم...شایدخدامستجابش کنه....قربون نفس کشیدنای شیرینت برم کوچولوم...خیلی دلم هواتوکرده..خیلی...😢

پسرقشنگم....

مایلم روزی ک میمیرم...قلبم راازسینه ام بیرون بیاوری وببینی روی آن نوشته شده»»

گل قشنگم...امیدزندگیم...محبوب زیبای من دوستت دارم...به حدپرستش ..برای همیشه««😘😘😘

 


پسندها (6)

نظرات (2)

مامان عفیفه
5 اسفند 94 14:36
سلام.چراازراه قانونی برای گرفتن پسرتون اقدام نميکنین؟
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...اقدام کردم فایده نداشت‌.دادگاه طولش میده.الانم پسرم بزرگ شده منو نمیشناسه...و خانواده شوهرمم خانواده ای هستن ک اهل دعوا و ابروریزی هستن.اگ برم بچرو ازشون الان ک بزرگ شده بگیرم براخانوادم اسایش و ابرو نمیزارن.حالا این فقط یه دلیلشه... دلیلای دیگ ای هم هس ک ناگفتنین عزیزم..😦 اگ تاحالا میشد .الان پسرم کنارم بود...اونا خیلی شرورن...خیلی...بابامم مریضه..نمیتونم با شرور بودن اونا واسه بابام بزارم مشکلی پیش بیاد.چون اونا ازخداشونه دعوا پیش بیاد ....ماهم دلمون دعوا و بی ابرویی نمیخواد..توکلم فقط برخداییست ک خودش بهم صبر داده تا الان..🙏
♥عاطفه♥
5 اسفند 94 21:16
عزیزم اینم کد فونت که خواسته بودیناینو بذارین بخش تنظیمات: ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید خدا بزرگه خدابزرگه اگه تواین دنیا نتونستی حقتو بگیری خدا اون یکی دنیا بد جور حقتو ازشون میگیره...مامان منم خیلی خیلی سختی کشیده
مامان سما
پاسخ
عزیزم مرسی..فونتمو عوض کردم ...😘😘😘😘 عاطفه!!!!؟ عزیزم من ک متوجه نشدم فونت چجورتغییرمیکنه😢...کدنیمده برام که؟_عزیزم خستت کردم میدونم..😱شرمنده