پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دلم کمی معجزه میخواهد...

1394/12/2 22:04
نویسنده : مامان سما
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

 

پســـــــــــParsaـــــــــرم :

حالا که رفته ای...ساعتها به این می اندیشم...که چرا زنده ام هنوز....؟ مگه نگفته بودم بی تو میمیرم....؟ خـــــدا یادش رفته مرابکشد....! یاتـــــو قرار است برگردی...

پسندها (3)

نظرات (5)

مدیر وبلاگ
2 اسفند 94 22:52
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
♥عاطفه♥
2 اسفند 94 23:14
سلام به روزم
♥عاطفه♥
3 اسفند 94 5:58
سلام : ســــــــــــــــلام برای اینکار اول حرف موردنظررومینویسیم مثل مثال بالایی س بعد دکمه های shiftوحرف(ت)فارسی رومیگیریمکه اونطوری کشیده بشه بعدش شکلکومیذاری بعدادامشامیدوارم فهمیده باشین.
مامان سما
پاسخ
آخه گلم من وبلاگم ک دارم باهاش کار میکنم از تو گوشیمه..ن لپ تاب.....بخاطر همین زیادنمیدونم باید چیکار کنم .....و از شکلک استفاده کنم
♥عاطفه♥
3 اسفند 94 14:58
الان که فکرشومیکنم میبینم شماکه هنوزجوان هستید میتونیدباز ازدواج کنید و...خودتونواینقدراذیت نکنیدحتمایه مصلحتی هست هرچقدربهش فکرکنیدبیشترزجر میکشید...فراموشش کنیدویه زندگی جدیدشروع کنید...البته نمیگم به کل فراموشش کنید نه آدم که نمیتونه فراموش کنه هرچیزیو ایشالله خدابزرگه یه روزی یه جایی یه زمانی خواهدبرگشت امیدتون به خداباشه
مامان سما
پاسخ
قربونت برم عزیزم.....توکلم برخداس...از حرفهای دل پسندت یه دنیا ممنونم گلم...
♥عاطفه♥
3 اسفند 94 22:12
اگه باگوشی هستید پیشنهاد میکنم از برنامه بازار برنامه kikakeyboardرا دانلودکنید...اونوقت میتونیداینطوری بکشید حرفارو وهم میتونید کسره و...هم بذارید این شکلک هام خودنی نی وبلاگ داره...اگه بازسوالی مشکلی داشتین تووبلاگم بپرسین
مامان سما
پاسخ
توخیلی خوبی عاطفه جون خیلی ...اره درست شد با برنامه ای ک بهم پیشنهاد دادین راضیم ...قربونت برم گلم .مرسیییی😍😙😙😘😚