پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

یه دونه مادر....خیلی میخوامت....

1394/11/22 0:47
نویسنده : مامان سما
575 بازدید
اشتراک گذاری

شب بخیر پسرم....الان ساعت 00:33 هست...خوابم نمیبره....میخوام باهات درد دل کنم.... درددلی که هیچکس درکش نکرد...از اینکه نیستی نمیدانم برسر روزگار نامرد چه بیارم..نمیدانم باسکوت همه چی درست میشود یا با انتقام..... نفسم نمیدونم خوابی یابیدار....هیچی نمیدونم...هیچی... فقط از خدام میخوام همیشه نگهدارت باشه...غمارو ازت دورکنه...ناخوشیارو ازت دور کنه...میدونم تو زندگیت حتی اگه خوش بزرگ شی اما یه چیزی کم داری...یعنی کمبود داری....کمبود مـــــادر...مهـــــرمـــــادر.... و هیچکدوم از ایناروجاشونو هیچکس نمیتونه برات پرکنه...حتی اگ پربشه ولی یه روزی ناخوداگاه توتنهاییات...توخلوتت حسشون میکنی .... مث من...منی که تا ابد اگ خوش ترینم باشم ولی همیشه گمشده ای دارم...گمشده ای ک همیشه توقلبم هس .اما کنارم نیس.....

بهترینم..پســـــرم....امشب تو جای خوابم..مث هرشبم برات آیة الکرسی میخونم واسه سلامتیت...واسه نگهدار راهت....واسه همه چی..... دوسِت دارم کوچولوم......

پسندها (2)

نظرات (2)

فرزانه مامان علی اکبر
22 بهمن 94 11:15
عزیزم شما هیچ تلاشی برای گرفتن پسرت انجام ندادی؟ نمیتونی کاری کنی؟؟
مامان سما
پاسخ
عزیزم اگ میشد کاری کنم الان حسرتی نداشتم...زندگی من پراز پیچ و خم مشکلاته.... اونا خانواده ای نبودن ک بزارن بچه پیشم باشه.اینقد ازم دورش کردن.ک الان دیگ منونمیشناسه ویه روز نمیمونه کنارم... اونا فقط بخاطر عذاب دادن من .بچه رو نگه داشتن .وگرن هیچ علاقه ای ب بچه خودشونم نداشتن.چون اگ داشتن یه زندگی روخراب نمیکردن... فقط خدایی ک بهم صبروتحمل داده.فقط ازخودشم میخوام ک تاوانشوبدن...
مامانی
28 بهمن 94 22:07
نگران نیاش خدا باهاته کمکت میکنه
مامان سما
پاسخ
سلام دوست گلم...عزیزم من ناراحت نمیشم که بخوام تو دلم ناعادلانه قضاوت شماروبکنم..مطمئنا مشکلی پیش اومد که یهو قط شد...مرسی عزیزم ک نظر میدین.... عکسم میزارم چشم...ولی زیاد از پسرم عکس ندارم...فقط از تولد تا ۶۵ روزگیش عکس دارم...ولی خودم عکساشو ب هرنحوی فتوشاپ میکنم ک برام عکسای بیشتری بشن....بازم مرسی عزیزم ک سرمیزنین و نظرمیدین...