پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دهـــــانم پراز حرف است..و دلـــــم پراز درد...!

1394/11/20 18:34
نویسنده : مامان سما
195 بازدید
اشتراک گذاری

کارسختـــــی پیش رو دارم.....بعدازرفتنت باید زنده بمــــــــــانم....‌⇦پســــParsaــــرم...                     ازتکرار متوالی روزهایم متنفرررررم....روزهایی ک توراندارم و بیهوده میگذرن.....ای کاش بـــــودی..یا اصلا نبـــــودی...این ک هستی و کنــــــــــارم نیستی دیوانه ام میکند...         یادش بخیر همان روزی ک تو بدنیا آمدی و مـــــن باعشق برایت تخت نوزادی با تزیین کامل آماده کردم....چه ذوق و شوقی کرده بودم... با خودم میگفتم وای چه عروسکی دارم من...براش لالایی میخونم...بهش غذا میدم..بزرگش میکنم...باهم میریم پارک...خونه عزیزان و.....                                  اما چه شد....تبدیل ب آرزوشدن...آرزوهایی ک هیچوقت بهشون دست پیدانمیکنم......عزیزدلم...خوشکلم...دوری اما همیشه نزدیکمی......تا زمانی ک نفس درسینه دارم بیادتم.....و برایت دعا میکنم ک همیشه سلامت باشی....واز خدام میخوام همیشه نگهدارت باشه...پســــــــــرم.....          الهی آمــــــــــین .

 


 

پسندها (2)

نظرات (0)