پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

خاطرات کوچیکی پسرم

1394/11/22 15:30
نویسنده : مامان سما
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...گلم....فدات بشم یادم رفته بود بهت بگم ک تو ۹ ماهت تموم نشده بود...ک بدنیا اومدی....عزیزدلم تو خیلی کوچولوبودی....خیلی ....حتی تنهایی نمیتونستم حمومت بدم.....اخه ریزبودی...بابای نامردتم نمیذاشت من بیام خونه بابام....مامانشم ک اصلا کمک نمیکرد...میگف بلدنیستم...فقط میخواست ب من کمک نکنه اینومیگف..وگرنه بچه های خودشو چطوربزرگ کرد...بگذریم گلم....یه سری چیزارو نمیشه توضیح داد ....چون من بجز سایتی ک برات درست کردم...یه دفتر خاطرات دارم ک پراز خاطرن....هروقت اینجا نباشم تو دفتر برات مینویسم.... و بالعکس....قربون نفسای کوچولوت برم....هیچوقت از نوشتن برات سیرنمیشم....چون همین نوشته ها ب من جـــــون میدن....آرامش میدن....بعضی وقتا خیلی کاردارم یکم دیرترمیام سرمیزنم اینجا...نگران نشی یه وقت بگی شاید فراموشت کرده مادر...... نه گلم...تو همیشه یادمی..همیشه هستی⇦توقلبـــــم...تو رگام...تو وجودم...! راستی گلم بازم این حرف تکراریمو تکرارمیکنم.....‌‌⇦مـــــراقب خـــــودت بـــــاش⇨

خیلی دوست دارم.....کاش هیچوقت نبودم...ک این روزای سختو تجربه میکردم....کاش.....قلب

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)