پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

بدون عنوان

1394/11/19 13:25
نویسنده : مامان سما
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم...ظهرت بخیر.....الان ساعت 13:10 دقیقس..... من یکم بیکار شدم...و اومدم برات بنویسم.....

 

خوشکلم.کوچولوم..کاش گذر زمان دستم بود تا میتوانستم لحظه های با توبودن رابرای همیشه متوقف کنم...ای کاش میشد...           نمیدانم چقدر باید بگویم ای کاش ...تا شاید یکی از ای کاش هایم تبدیل ب واقعیت شوند... پسرم...پارساکوچولوم...نمیدانم چگونه دعا کنم ک دعایم گیرا شود و تو برگردی کنارم.....وروجکم اگربگویم بی اندازه دلتنگتم باور میکنی؟؟؟ کاش روزی بزرگ شدی درکم کنی ک بدون تو همیشه چیزی در زندگی ام کم داشتم..حتی اگر هزاران برابر دنیابهم خوشب دهد باز هم کمبودی در زندگی ام حس میشود...و ان هم نبودن تو کنارم هست..... خدایا.....میدانم تو بی نهایت خوبی ....ک پسرم را ب توسپردم...میدانم بیشتراز هرکس دست نوازشت برایش آرامش بخش هست... پس دست نوازشت رو بر سر پسرم بکش تا کمبودی حس نکند...خدایا ازت خواهش میکنم فقط دست پروده خودت باشد و بس......تا روزی مرابفهمد..    الهی آمـــــین


 

پسندها (3)

نظرات (0)