پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

انتظار....

1395/7/4 11:26
نویسنده : مامان سما
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

تـــــــــــــــــــو هرگز دلتنگی چشمانم را ندیدی....

فریاد سکوتم رانشنیدی...

لحظه هایم که بی تو چگونه گذشت رو ندیدی...

انتظارهایم رو ندیدی...

بداخلاقی هایم...بهانه هایم برای گریه کردن رو ندیدی....

ای کاش همه این ها دیدنی میشدن برات... تا شاید زودتر از چیزی که من انتظار دارم ب دیدنم بیایی...متنظر

خـــداوندا

تـــــــــــو خودت گفتی در قلب شکسته خانه داری

شکسته  قلب من.....جانا به عهد خود وفا کن....غمناک

پسرکوچولوم

بدون تـــــو زندگی برایم معنایی جز تاریکی وسیاهی نداره....

تنها آرزویم این است که تا آخرین لحظه زندگیم کنارتـــــــــــو بودن رو حس کنم و جز این آرزویی نیست...متنظر

هرجای دنیا که باشی تا ابد قلبی هست که برای دیدنت و برای اومدنت بتپه...پس فقط بیا...بیا و انتظارهایم رو..دلتنگی هایم رو تموم کن....گریه

آنقدر دوستت دارم که هیچ چیزی جای ابرازم رو نمیگیره.....

باتـــو..قلب من خوشبخت ترین قلب دنیاست...با تـــو این دنیا برایم بهشت است.... تورو خدا روزی بیا و برایم بهشت رو بساز....

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

 

پسرم ..مهربون کوچولوم...

 

این بار با فریاد..با چشمایی گریون...با قلبی منتظر...با اراده و احساس زیادم میگویم و مینویسم که خیلی دوستـــــــت دارم...خیلی....فقط روزی بیا کنارم....

 

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان هارپاگ
4 مهر 95 13:45
سلام عزیزم ، مادر بودن وقتی که بچه ت کنارت هست و هر لحظه با اون هستی هم سخته ، عزیزم اصل مادر بودن هم سخته چه برسه به اینکه جگر گوشه ت ازت دور باشه ، به نظرم دردی که تو داری فقط خدا می تونه آرومش کنه وگرنه من که نمی تونم تصورش رو هم بکنم عزیزم خیلی ناراحت میشم وقتی نوشته هات رو می خونم چون من هم یک مادرم و می فهمم که مادر بودن یعنی چه ؟ کاری از دستم بر نمیاد برات بکنم تا آرومت کنم اما فقط می تونم برات دعا کنم
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزدلم..ممنون از محبتت....تنها چیزی که میدونم کمک میکنه فقط دعاست.... فقط برام دعا کن یا انتظارم تموم شه یا صبور تر شم.......همه دوستانم بهم ارامش و دلداری میدن.. و خیلی تاثسر میذاره..ممنونم از همتون.....
مامان آرشیدا
4 مهر 95 15:35
سلام عزیزم. انشالله همه چیز درست میشه و گل پسرت میاد پیشت
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزدلم.....ان شالله...ممنونم عزیزم...
الهه
5 مهر 95 12:16
سلام اجی خوبی ان شاءالله خیلی زود خدا حاجت تو میده و پسرتو برمیگردونه اجی
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...ممنوووون.....خیلییییییی گلی.....ان شالله...
عاطفه
5 مهر 95 22:02
اره خواهری حقوق آیندش قشنگ تره میدونم...ولی ازاونجایی که اطلاع دارم خیلی سخت میشه کارپیداکردبراش...هنوز همه چی روسپردم به خدا...من قران میرم بخاطرخداتابتونم به نحوبهتری بندگیشوکنم دوست دارم اونی بشم که خدامیخوادنه اونی که بنده خدا...وگرنه کاربراقران وحدیث بیشترازقران وحدیثه...ازاین گذشته اگه کاریوبخاطرخداکنی خدابهترین نتیجه رومیده اونم ازاونجایی که انتظارشونداشتی...به من ربطی نداره آینده شغلی داشته باشه یانه فقط به این دلیل میرم تابتونم بعضی چیزاروبدست بیارم براآینده شغلی هم کلی کاراست خدابزرگه عزیزم فقط دعاکن هرچی خیره پیش بیاد
مامان سما
پاسخ
قربونت گلم..... ان شالله هر چی انتخاب کردی همون راه پیشرفتت بشه....ان شالله ....
مامان پری
6 مهر 95 12:38
سلام عزیز دلم خوبی؟ای جانم الهی خدا هرچه زودتر به دعاهات جواب میده تو دست از صداکردنش برندار یه روزی مطمئن باش که جواب میده
مامان سما
پاسخ
سلام عزیززززم. من خوبم. تو نیستی که ..... قربونت برم ممنونم دلداریات. ان شالله ک زود بیاد پیشم. من میدونم خدا صدامو میشنوه..... راستی پارلا رو جای من ببوس. عزیزم. ازش عکس بذار. خیلی وقته ندیدمش از عکسای جدید ترش.
الهه
6 مهر 95 16:01
سلام اجی خوبی ممنونم اجی لطف داری
مامان سما
پاسخ
سلام گلم. ممنونم. عزیزی....
سیما
7 مهر 95 15:01
سلام همیشه براتون دعا میکنم که پارسا جان خیلی زود بیاد پیشتون و مطمئن باشید روزی نتیجه این صبر ها رو می بینید . پارسا جون میاد بغلتون
مامان سما
پاسخ
سلام. قربونت برم. ممنونم ازت خوبیات. ان شالله.... ان شالله. خداوکیلی شما دوستانم خیلی ارامش میدین بهم. همه دوستای وبلاگیم... ممنونم از همتون. عزیزی.
آدی
8 مهر 95 1:17
سلام .ادرست توی پیوند های من بود.بعد مدتها اومدم پسرت هم سن پسر منهه..متوجه نشدم چی شده.چرا پسرت نیست.ناراحت شدم.
مامان سما
پاسخ
سلام....شوهرم و خانواده شوهرم ازم گرفتنش...اخه دوساله بنا ب دلایلی خیلی بد که از شوهرم سر زد از هم جدا شدیم.... اونا هم بچمو گرفتن و نذاشتن ببینمش..
الهه
9 مهر 95 9:49
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
مامان سما
پاسخ
سلام باشه عزیزم..حتما
عاطفه
10 مهر 95 14:54
سلام خواهری آپممممممممممممم