پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

بهت فکرمیکنم تا جون بگیرم

1395/2/28 2:20
نویسنده : مامان سما
625 بازدید
اشتراک گذاری

همه کسم بی خوابی زد ب سرم..ساعت ۲:۱۸ دقه نصف شبه..... داشتم با عکسات.... همون چن تایی ک دارم فتوشاپ انجام میدادم....😔 اخه کار همیشگیمه......  قربونت برم خوشکلم..کوچولوم...بخدا اصلا خسته نمیشم ...برام بهترین لذت رو داره هر کاری ک ب تو مربوط میشه... چ نوشتن. چ فتوشاپ. چ گریه. چ فکر ب خاطراتت... درسته عذاب میکشم باهاشون... ولی بهت فکرمیکنم تا دوباره جون بگیرم😍😓😍😚..... قربون عکسات بشم یه دونم....😚                                                                                                                

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان آرشیدا
29 اردیبهشت 95 3:31
عزیز دلمی فدات شم الهی. با اینکه خودم خیلی مشکل دارم خونه زندگیم چند روز پیش سوخت اما همیشه به فکرتم و با غصه ی تو غصه میخورم انشالله زودتر به پسرت برسی.
مامان سما
پاسخ
الهی بمیرم عزیزم... براچی سوخت؟ خودتون ک سالمین چیزیتون نشد؟ فداتبشم مرسی گلم..... غصه نخور... خدابزرگه.. میدونم خدا خیلی دیر جواب میده. اما اینم میدونم اخرش جواب دل شکسته ها و رنج دیده هارو میده....... عزیزم بخدایی خدا داغون شدم بخاطر زندگیت ک سوخت..... بحق امامحسین همه مشکلاتت حل بشن... وتنتون سلامت باشه همیشه تا بتونین این سختیا رو پشت سر بزارین...😘
♥من♥
30 اردیبهشت 95 17:19
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟/منم نبودم چندروز چون نت نداشتیم ولی حالمم اصلا خوش نبود پریروز رفته بودیم بیمارستان تادیروز بد بود حالم امروز خداروشکر خوب شدم ولی یکم مونده سر گیجم....ممنون عزیزم دعام کن که خداکمکم کنه محتاجم
مامان سما
پاسخ
فدات بشم عاطفه گلم...... ان شالله خوب خوب خوب بشی. هیچوقت مریض نباشی.بخدا خیلی برام عزیزی.. دلم نمیخواد غمی داشته باشی...... از خدام میخوام تو همه راه های زندگی نگهدارت باشه...... ان شالله.. بحق امامحسین....... گلم تحمل کن..... بالاخره این روزای ناخوش وسخت هم یه روز تموم میشن...... ب لطف پروردگار....😚