پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

هوایت رو کردم یه دونم😢

1395/1/29 0:14
نویسنده : مامان سما
487 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم..عروسکم....                                                     مشب دلم هوایی ات شده...دلم بهونه گیر شده....همش نق میزنه....سراغتو میگیره....کنجکاوت میشه... ی جوابشوبدم..؟؟چشمام دیگ باهام قهرن...دیگ نمیبارن ،تا این بغض لعنتی که داره خفم میکنه بترکه....           امشب...اینجا...این بغض...مهمونیه...😔😔    منم ودلم...تو وخیالت...با یه دنیا خاطره.... 😢 چقدر زودگذشت...چقدرزود تموم شد...چقدر زود بزرگ شدی....      😢انگار نه انگار یک سال و خوردس که ندارمت....  دلم هواتو کرده.... دلم یه خواب آروم میخواد و بدون دغدغه...خیلی خستم....کمرم داره میشکنه زیر این بار سنگین....نمیدونم تا کی بتونم بدون تووووووووووو  دووم بیارم.....کاش بودی....فقط کاااااااااش بووووودی......😢من بی تووووو  یه درد بی نهایتم.....😢 کاااااااش داشتمت......


پسندها (7)

نظرات (6)

.•♥خواهری بلور♥•.
29 فروردین 95 0:35
سلام دوست محترم در نی نی وبلاگ به تازگی اشخاصی با عناوین جعلی و داستان های جعلی و عکس هاو مطالب سرقت شده از اینستا، فیس بوک،وبلاگ ،تلگرام و .... دیگر افراد سعی در مشغول کردن و سر کار گذاشتن و شاید اهداف خطرناک دیگر در فضای مجازی و فضای پاک نی نی وبلاگ دارند. از شما خواهشمند است بیشتر به وبلاگ اشخاص و آی پی آنها و محتویات وب آن توجه فرمایید تا هرچه سریع تر دست این متقلبان آشکار گردد و مانع از فعالیت آنان گردیم . لطفا این مطلب را در وبلاگ خود قرار دهید یا نشر دهید تا آگاهی عمومی افزایش یابد . مطلب ذکر شده فقط برای افزایش اطلاع شماست و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد . نمونه زیر مشابه بودن دو وب تقلبی و یکسان بودن آی پی آنهاست . با تشکر http://s7.picofile.com/file/8247502168/Screenshot_۲۰۱۶_۰۴_۱۶_۲۳_۵۶_۰۴_1_.png
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزدلم... خوبی؟ مرسی از اطلاع رسانیت گلم‌.ولی هر چ من میخوام بیام وبت.پسورد میخواد.... پسوردشم ندارم....... گلم مشکلی فعلا ندارم...... نت ندارم گاهی اوقات...یا بیکار نمیشم...... کمتر میام وب.... یا سریع میام مینویسمو میرم...دیگ وقت نمیشه ک بیام ب همه دوستام سر بزنم....
【p】【a】【r】【y】【a】
29 فروردین 95 1:23
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
♡ نسیم جون ♡
1 اردیبهشت 95 19:33
سلاااااااااااام به همراه همیشگی وبم،سما جون عزیز من توی وبم یه مسابقه گذاشتم اگه خواستی بیا شرکت کن. بوووووس
عشق امیرحسین
1 اردیبهشت 95 20:50
سلام من سیماهستم به وبم بیاین خوشحال میشم//
مامان آرشیدا
5 اردیبهشت 95 17:33
سلام سماخانوم گل. من همیشه به وبت سرمیزنم. امیدوارم زودتر به گلپسرت برسی. سماجون ببخشید فوضولی میکنم ولی هردفعه که پست هات رو میخونم یه سوالی ذهنمو مشغول میکنه و اون اینه که چرا خودت نمیری پسرت رو ببینی؟ هیچ کسی حق نداره که یه مادرو نذاره که بچش رو ببینه. اگه اونا هم نذاشتن خوب قانون هست شکایت کن از دستشون.
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم.... مرسی از اینکه سر میزنی .مرسی ک ب نوشته هام اهمیت میدی..عزیزم خونواده شوهرم خیلی بدجنسن.خیلی.نمیدونم تا حالا ادم بدجنس ب تورتون خورده. ک ان شالله نخوره.ولی اینا ب تور من خوردن. مادرشوهرم شالاتانه.حتی نمیزاره عکسشو ببینم چ برسه ب خودش... منم دیدار پسرم برام سخته. دلم میخواد مال خودم باشه. ن اینکه تو دست اون ادمای نامرد زندگیم ببینمش و گریه هام شروع بشه و اشکام بند نیان و اونا هم خوشحال بشن از اینکه بیشتر من زجر بکشمو بیشتر پسرمو سفت میگیرن ک بهم نشونش ندن. قانونی هم نمیبینم ک پارتی بازی نباشه. فک میکنن کسی ک تو نظام کار کنه دیگ همیشه پاک هستش....فقط خدا میتونه زندگی دشوار منو درک کنه.... فقط خدا.... از خودشم میخوام این راه هایی رو ک آسونن اما اونا برامن سختش کردن رو باز کنه تا ب پسرم برسم یه روز
عاطفه
6 اردیبهشت 95 18:50
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟چی شده اتفاقی افتاده ؟؟؟؟؟؟نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی نگران ودلتنگ حرفات شدم اخه کجاییییییییییییییییییییی
مامان سما
پاسخ
سلام گلم...اتفاقی نیفتاده گلم... مرسی از اینکه حال و احوالمو جویا میشی... نت خیلی ضعیفه.گلم... بعضی وقتا هم ترجیح میدم تو دفتر بنویسم تا وبلاگ.بخاطر همین دیر ب دیر میام اینجا... عزیزمی عاطفه 😚