پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

قربون خوشکلیات برم..و شیرخوردنت...

1395/1/21 20:06
نویسنده : مامان سما
563 بازدید
اشتراک گذاری

کاش بودی...ای کاش بودی...و میدیدی ک چطورثانیه های بی توبودنم دقیقه میشوند...ای کاش بودی و چشمامومیدیدی که چطوراز ته دل فریادت میزنن....ای کاش بودی و میدیدی که چطوربی قرار توام...بیقرارم...بیقرار تو که واژه انتظار رابرایم همیشگی کردی...! وخسته ام...خسته ام از همیشه...همیشه ای که تو رو تو اون نخواهم داشت...💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘                خسته ام...خسته ام از تظاهر ب ایستادگی....از پنهان کردن زخم هایم....زور که نیست...

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢                  دیگه نمیتونم بخندم‌......وبا لبخندی مسخره وانمود کنم که همه چیز رو ب راه است......

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔                  دلم برایت تنگ شده پسرم.....میگویند لب تر کن تا دنیا از آن تو شود....اما من چشم تر کردم و تو از آنم نمیشوی....😢               دلتنگی یعنی:بشینمو ب خاطرات باهات فکر کنم.... اونوقت یه لبخند بیاد رو لبم.....ولی چند لحظه بعد بازم شروع اشکای لعنتی😢    

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕               پسرم تو این عکسا داشتم بهت شیر میدادم...اینجا دست مامانیت سوخته بود....آخه خواستم برات اسپند بزارم...دستم با زغالا سوخت.... زندگیم...قربون اون چهره مظلومانه کودکانت برم....این لباسا ک تنتن....رو همون روز ک تنت کردم برات خریدم....با شوق و ذوق تنت کردم...اخه هیچ لباسی ب درستی اندازه تنت نبود...همه برات بزرگ بودن....اما تو ک تپلی تر شدی این لباسا اندازت شدن...چقد خوشحالی میکردم ک تونستم لباس اندازه تنتو پیدا کنم...😘😙 هرچند یکم برات بزرگ بودن....اما خیلی نازت کرده بودن....جوراب اردکیاتم خیلی بهت میومدن...پوشیدم پات ببینم بهت میان ...بعد ازت عکس انداخته بودم...همش دوماهت بود.....قربون اون شکل ماهت بشم...پسرم......

 


پسندها (4)

نظرات (3)

♥من♥
22 فروردین 95 5:58
سلام عزیزخووبی؟؟ان شاالله خدا گل پسرمونوحفظ کنههههه
مامان سما
پاسخ
سلام گلم..... عزیزمی...ان شالللللله...مرسی فدات شم...😙😙
کوثر
22 فروردین 95 18:27
سلام گلم ممنون که اومدی وبم و نظر گذاشتی . مطمئن باش که یه روزی پارسا برمیگرده . این روز نزدیکه . آمین
.•♥خواهری بلور♥•.
23 فروردین 95 11:06
عزیزم ناراحت نباش شک ندارم از این امتحان دوری سربلند بیرون می یای زود زود پسر نازت رو می بینی قطعا ان شا الله حتما اصلا همین هفته همین فردا به امید خدا ...