پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دنیای من تاریک است بی تو😳

1395/1/10 17:50
نویسنده : مامان سما
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای من....دستهایت کجاست...؟کناربزنددلتنگی ام را....!! خیالت همه جا بامن است...دلم گرمای بودنت را میخواهد....نه سردی خیالت را....پسرم تا لحظه مرگ دلتنگت هستم،،ای کاش بودی...تا همچنان که درخواب تو رو بغل میکردموبوست میکردم...درواقعیت آغوشت مال من بود....چقدرسخته کلی حرف واسه گفتن داشته باشی،،اما نمیدونی چطوربیانشون کنی....تقریبا دوسال شد...اره....دوسال تنهایی..دوسال دوری...دوسال خستگی..دوسال سختی..دوسال زندگی باخاطرات کودکم...دوسال آرزوی یه لحظه داشتنش...منم بچمو میخوام😢بچه ای ک رفیق تنهاییام بود...شنوای دعاهام و بینای اشکام والتماسام بود...جات اونجا راحته پسرم؟؟ میدونم الان کوچولویی و هیچی نمیدونی و کمبودبی مادری حس نمیکنی...اما من که کمبودتوروحس میکنم...حالیم میشه من باید چیکارکنم...؟؟😔😭پسرممامانتو که فراموش نکردی...کردی؟؟😔مادری که همش دوماه تجربه مادر بودنو کشید...مادری ک هیچی ازحس مادری دیگ یادش نیس....پسرم رفتی و تنهام گذاشتی...اما ن با پای خودت...با نامردی دیگران....تنهاگذاشتی مادری ک یه لحظه هم تو رواز یادنبرد...پسرم نمیتونم اون روزارو فراموش کنم ،چهرت.نگاهت...که شربت بهت میدادم تا خوب بشی...😢یادمه همش شبا بیداربودیو من ارزوی دودقه خواب رو داشتم،، پسرم برگرد که خواب الانم کابوس دارند و محتاج همان بی خوابی هایی هستم که تو کنارم بودی...😔خیلی تنهام پسرم ،،نمیدونم چجوری اینقده صبرم زیاد شد ودوریتودارم تحمل میکنم... پارسای مامان نمیای اشکای مامانتو پاک کنی؟؟؟؟

پسندها (3)

نظرات (2)

♥فاطمه معصومه♥
11 فروردین 95 23:35
سلام گلم خوبی؟ان شاالله که خوب باشی...روز مادر روهم تبریک میگم عزیزم ماهیچ چیز وهیچ کاری جز دعا از دستمون ساخته نیست...واقعاخیلی سخته بعد عیدنمیدونی چیا شد...میخوام بهت بگم که من ادم خوبی نیستم دورو هستم یه حرفیو میزنم ولی پاش واینمیستم اره من اینم از این بدتر مغرورم...شاید برا شما که بهترین دوستام هستین خوب به نظر بیام ولی ادم خوبی نیستم....فقط برام دعاکن که موفق بشم همین ممنون.شاید نتونم بیام پست بذارم دلیلشم ب زودی ان شاالله خواهم گفت فقط اومدم بگم محتاج دعا هستم دعام کنید.موفق وموید باشی ...
مامان سما
پاسخ
عزیزدلم زوز مامان تو هم مبارک.... خدانکنه تو آدم بدی باشی... گلم بحق معصومین خداکمک کنه و دعاهات مستجاب بشه.... عزیزم زود بیا و بگو چیشده.... 😍😙😘😚
♥فاطمه معصومه♥
15 فروردین 95 17:34
اشکال نداره عززززیزم........پس بیخیال
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزدلم...خوبم شکر....چشم سرمیزنم گلم