پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

ارزومی😍

1395/1/7 21:07
نویسنده : مامان سما
381 بازدید
اشتراک گذاری

همه کسم...دلم خیلی گرفته...این روزها بیشترازهمیشه ب عکسات دست میکشم ویه آهی از ته دل از تو گلوم بیرون میارم....دلم برای روزایی ک بوی تو رو دارن تنگ شده....چند شبه میخوام بیامو بنویسم. کشش ندارم..پریشب اومدی تو خوابم...یه خوابی ک اصلا نمیدونم چی بود و چیشد..فقط انگار اسمت تو خوابم بود..نه تصویرت..پسرم میای توخوابم که تنهاییامو ب رخم بکشی!؟ ک وقتی بیدارمیشم بازحسرت تنهابودنمو بخورم!؟ قربونت برم عزیزدلم...کاش خوابهایم خواب نبودن..خدایااااااااا نذار داغون بشم.... امشب خیلی اذیتم...بازم بارون چشام گونه هامو خیس کرده...ای خدا ب فریاد دلم برس.... ب پسرم کمک کن.... دلم میخواس کنارم بود و براش سنگ تموم میذاشتم...همون سنگ تمومی ک تو خیالاتم همیشه بود.... پسرم.پسرم.پسرم....دوستت دارم ...فراموشت نمیکنم....فراموشم نکن...😍😢

پسندها (5)

نظرات (4)

biiitaaa
8 فروردین 95 16:08
در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتي و بهروزي، طراوت و شادکامي، عزت و کاميابي را آرزومندم.خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزنين
فاطمه
8 فروردین 95 16:15
سلام خانمی میخواستم بپرسم شما دنبال کار قانونی که بتونین پسرتون و بگیرین رفتین.یعنی هیچ راهی نداره هیچ قانونی نداره.ما مثلا توی یه کشور اسلامی هستیم بی انصافی تا چه حد یعنی باید حداقل دوره ملاقات شما با پسرتون رو که بهتون بدن مگه میشه اینقدر بی انصافی.من دوست ندارم این حرفو بزنم ولی واقعیت این که پسر شما داره با اخلاقیات اونا بزرگ میشه تربیت اونا رو یاد میگیره به اونا عادت میکنه برای یه بچه به این کوچکی نمیشه توضیح داد که اوضاع از این قراره بوده باید یه فکر اساسی کرد یه وکیل کار کشته گرفت خدا هم ایشالله کمک میکنه ولی شما هم یه یا علی بگو خانم گلم .ببخشید شما توی کدوم شهر هستید?
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...ملاقاتشوبهم دادن ولی خانواده شالاتانی هستن...نمیشه برم پسرموببینم...بابامم خودش بیماری داره...بایدبخث و دعوا راه بندازم تا بزارن ببینمش.شایدم باز نزارن.اخه دوس دارن حسرت ب دلم بمونه دیدن بچم.... منم بخاطر بیماری بابام دارم توکل میکنم برخدا...تا ببینم بعدش چی مشه...
فاطمه
10 فروردین 95 9:13
نمیدونم شاید من اشتباه فکر میکنم به نظر من نباید کوتاه اومد ایشالله که هرچی مصلحته درست بشه
مائده جون
18 فروردین 95 18:14
ســــــــلام خداحفظش کنهخــــــــــیلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نازه!❤❤