پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

خدایامراقبش باش😙

1394/12/27 13:43
نویسنده : مامان سما
859 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم.وجودم..اگ چندوقتیه نیمدم بهت سربزنم مشکلی برام پیش اومد...تو دفترخاطرات نوشتم برات مشکلموگلم...ببخشیدکه نشدبیام اینجاهم...دوستای وبلاگیمم نگران کردم....دلم برات تنگ شده خیلی زیاد...دیروزرفتم دکتر...بابرادرم...سرراهمون بازارم رفتیم...پسرم.....لباسای بچگونه خیلییییی خوشکل نگاه میکردمو حسرت میخوردم....😡😢 خیلی دلم میخواست توروداشتمو برات لباس میخریدم و تنت میکردم...ک ازدیدنت لذت میبردم....نفسم بازم خدامو شکرمیکنم تاخداخودش کمکم کنه...نگامون کنه....دستای پرازارزوهامو خالی برنگردونه.....انشالله...پسرگلم پریروز میخواستم برم تو حیاط خلوت..یهویه مار ازاین کوچولوها دیدم دورپام چرخ میخورد...سریع زدم کشتمش..... همون لحظه بدنم خیلی میلرزید..آخه مامانت خیلی ترسوهس....بعد دلم گرف..یادتو افتادم...اخه وقتی پیشت بودم و بدنیا اومدی،خونه بابات اینا عقرب زیاد داشت..چون نیمه ساخت بود...بعدتو رو تخت گذاشته بودم یهو از لاب لای کولریه عقرب میقته روتخت...وای خدا قسمت شد و یهو دیدیمش...سریع کشتمش....پریروزم بادیدن مار یاد همین صحنه افتادم ک براتو اتفاق افتاده بود...خیلی دلم گرف...همش برات دعامیکنم...ک خدابیشترمراقبت باشه...حواسش بهت باشه.... همه کسم دوست دارم.....خیلی زیاد....خیلییی زیاد....

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

♥فاطمه معصومه♥
27 اسفند 94 14:26
سلام عزیزم اشکال نداره....خداروشکراومدی وخبرمون کردی...ان شاالله همه چی حل بشه عزززززیزم...توعزاداری شهادت حضرت زهرا خیلی دعات کردم ان شاالله خودش کمکت کنه عزیزم...راستی جمعه وبلاگم اپ میشه منتظرت هستماااااااااا
♥فاطمه معصومه♥
27 اسفند 94 17:38
سلام عزیزم گفتم خبرت کنم اگه نمیدونی....فردا حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در ظهورامام زمان هست اینم ادرسش اگه دوست داشتین برین ثبت نام کنید تاشمام برای ظهور دعایی کرده باشید:http://esteghase.ir/میتونید لیست شهراهم ببینید اونجا شاید توشهرشمام باشه که بتونید باهاش برین....................اگه سوالی چیزی داشتی ودرباره نماز هم سوالی داشتی از اینترنت میتونی پیداکنی...
مامان سما
پاسخ
ثبت نام کردم گلم..مرسی......ان شالله هر چ زودتر ظهور کنه...و این دنیای بی رحم پلیدیاش زودتر تموم شه...
فاطمه معصومه
28 اسفند 94 6:27
راستی یادم رفت بگم کدقالب رو با نی نی تلگراف فرستادم میتونی ازاونجا برداری...نی نی تلگراف هم بالای بخش نظرات هست
مامان سما
پاسخ
قالب رو گذاشتم گلم ولی نمیاره بالا نوشته هامو ...میزارم بمونه نگاش کن ببین نوشته هام هستن وقتی میای تو وبم
.•♥خواهری بلور♥•.
29 اسفند 94 21:38
سلام عزیزم با تبریک سال نو به خواهر گلم سما جان و آرزوی اینکه سال دیگر پر از خنده و امید باشه براش ان شا الله عزیز دلکمی بووووس
شیوا
3 مرداد 95 12:23
عزیز دلم چقدر با خوندن نوشته هات دلم گرفت... خدا بهت صبر بده. ولی خودت رو انقدر اذیت نکن. باور کن اینقدر که تو خودت رو اذیت میکنی پارسا هم اون دنیا اذیت میشه... مطمئن باش جاش اون دنیا خیلی خیلی بهتر از اینجاست... برای آرامشت دعا میکنم عزیز دلم...
مامان سما
پاسخ
عزیزم پسرم هستش . فقط پیش من نیس. پیش پدرشه. چون از هم جدا شدیم...
مریم
10 شهریور 95 22:55
سلام عزیزم چرا دیگه نمینویسی؟ حالت خوبه؟ هنوزم از پسرت بی خبری؟
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم... یه چیزایی شد. نشد بیام بنویسم... اخه همش مراسمیم.... براهمین یخورده بی حال شدم... حوصله نوشتنم ندارم...حوصله خودمم ندارم