پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

عکس یسال و دوماهگیت شده تموم زندگیم👶

1394/12/14 13:24
نویسنده : مامان سما
781 بازدید
اشتراک گذاری

همه کسم...چهارماه پیش یکی ازعکسات بدستم رسید...یعنی عکس یسال و دوماهگیت..عکستو چاپ کردم ورش داشتم تو آلبومم....خواستم بزارم تو دفترخاطراتم نذاشتم...خواستم بزارمش توپستم اینجا بازم نذاشتم...آخه این عکس خیلی جریان بد داره که بدستم رسید....فقط با تمام شرایط بدی که پیش اومد و عکس خوشکلتو بدست آوردم نمیدونی چقد گریه کردم..چقد اشک ریختم..تموم لحظه های اون روزم تا سه چهار روز فقط با تصویر عکست جلوی چشام سپری میشد......باورم نمیشد تو همون پارسا کوچولوی خودم باشی.... امروز تصمیم گرفتم عکستو بزارم تو وبلاگت....پسرشیرینم تو خیلی نازی.خیلی عزیزی.خیلی معصومی..مامانت دورت بگرده....وقتی عکس یسال و دوماهگیتو باعکس دوماهگیت مقایسه میکنم باورم نمیشه که این پارسای من باشه...و اینقدر بزرگ شده باشه....برات عکس دوماهگی و یسال و دوماهگیتو میزارم که بدونی من چقد دلتنگ بزرگیتم که فقط خودمو با یه عکس دلخوش کردم ...و دیدارت حاصلم نشد...همین یه دونه عکسم هزارتا مشکل برام پیش آورد تا بدست اومد.......زندگیم خیلی دوست دارم خیلی...  اینم عکس یسال و دو ماهگیت پسرم👇

اینم عکس دوماهگیت نفسم👇


 

 

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان ایلین
14 اسفند 94 13:38
خیلی ماهه خدا حفظش کنه
مامان سما
پاسخ
وای مرسی عزیزم....ممنونم.ان شالله...😘😘😘😘😘
♥فاطمه معصومه♥
14 اسفند 94 19:51
ماشالله چقدر بزرگ شده و خوشتیپ...خدا حفظش کنه و یه روز تو آغوش گرم مادرش باشه ان شاالله...
مامان سما
پاسخ
فدات بشم گلم.... فداش بشم من..😘😘....ان شالله 😍
مامان سمیرا
15 اسفند 94 0:40
خیلی خوشحال شدم عکسشو گرفتی حداقل. میگن از خرس یه مو هم کندن غنیمته . انشاالله خبرای بیشتری ازش بگیری. عکس ای بیشتر. واز همه مهم تر زود تر بیاد پیش خودت الهی آمین
مامان سما
پاسخ
اره گلم... ولی خیلی سختی کشیدم براهمین عکس... تنها دلخوشیم شده عکساش... فدات گلم... خیلی خوبی. چون همیشه بهم روحیه میدی...همدردی میکنی..😍😘
مامانی
15 اسفند 94 9:43
سلام نمیدونی چقد خوشحال شدم دیدم که عکسشو تونستی بگیری ماشالله چقد بزرگ شده امید دارم که یه روز میاد پیشت مطمن باش
مامان سما
پاسخ
سلام گلم..وقتی گفتین امید داری یه روز پسرم میاد پیشم روحیه میگیرم...وامیدوارترمیشم....فداتشم مرسسسسسسی😍😘😍😘😍😘
مليحه
15 اسفند 94 11:44
عزيزم دلم، نمي دونم چرا با ديدن عكس پسر نازت يه دفعه دلم لرزيد، نمي دونم انگار هيراد خودمو ديدم، انشاءالله در پناه حق هميشه صحيح و سالم باشه و به زودي زود بتوني عطر نفس هاشو با تمام وجود حس كني. انشاالله
مامان سما
پاسخ
عزیزدلمی.گلم‌...پسرنازتو جای من ببوس...ان شالله ک خدا از زبون خیرت بشنوه...و ان شالله که همینطور بشه....ان شالله.😘😘😘😘😘😘😘😘😪😪
شقایق دیزاین
16 اسفند 94 17:55
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين
.•♥خواهری بلور♥•.
16 اسفند 94 22:07
عزیزم چقدر نانازه .... برات خصوصی گذاشتم
.•♥خواهری بلور♥•.
16 اسفند 94 22:20
موفق باش و قوی باش دختر
نسیم جون
22 اسفند 94 15:34
وای خدا چقدر این پسر نازه!آرزو می کنم داداش منم همینجوری بشه.ایشالله که زودی بیاد پیشتون
مامان سما
پاسخ
عزیزدلمی گلم....مرسییییی ک تعریف و تمجید کردی.....😍😙😍😘😙😍
مائده جون
11 فروردین 95 10:17
چه نازه خداحفظش کنه....به وب منم سر بزن عزیزم