پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دلم برات یه ذره شده..برگرد...

1394/12/11 15:11
نویسنده : مامان سما
2,560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم.چندروزه اینترنت قطع بود نتونستم برات درددلاموبنویسم...الان ساعت ۱۵:۱۱دقیقست.....پسرقشنگم ان شالله که حالت خوب باشه...دلم خیلی برات تنگ شده که نتونستم بیام اینجاوبرات بنویسم..یه دونه مامانی..نفسم..پارسای من...لحظه به لحظه بیادتم..ولحظه ای ازیادت غافل نمیشم...  ‌‌‌‌‌‌                      تنهانشستم...سردرگریبان...مشکلات ازهمه طرف،بسویم حمله ور...وچه معصومانه بدنبال راه نجات،به هرسو نگاهی میکنم...دریغ از یه امید.....فقط یه جمله در ذهنم میدرخشد ...توکل به آفریننده مهربان...وصبرو صبرو صبر.....وبازهم صبر....چراکه پایان شبه سیه سپید است....🙏🙏.....خدایا خودت کمک کن...خودت تنهام نزار..خودت مراقب پسرم باش..خدایا از بس سختی کشیده روزگارو آدمهایت شدم...هیچوقت باورم نمیشه روزی شادی نصیب من بشه....خدایا شادی من پسرمه...خدایا...خدایا...این شادی رونصیبم کن....

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (5)

♥عاطفه♥
11 اسفند 94 19:59
امیدتون فقط به اون یکتای عالم باشه.....منم امیدم بهش هست تامیتونیم بیا شکرش بگیم.
نسیم جون
11 اسفند 94 21:06
ای خداااااااااااااااااااا
سحرناز
12 اسفند 94 14:22
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
مامان سما
پاسخ
عزیزمی گلم...همچنین..😍😘😍😘😍😘😍
.•♥خواهری بلور♥•.
12 اسفند 94 19:28
عزیزم ،سما امیدوار به لطف خدا یک اتفاق شیرین تو زندگیت زود زود بیفته مثل دیدن پسریت
مامان سما
پاسخ
وای فدات بشم عزیزم...ممنونم..😍😘..ان شالله
خاله اعظم
14 اسفند 94 13:14
انشاالله مامان سما زود زود گل پسرتونو ببینید
مامان سما
پاسخ
قربونت گلم....😘😘😘 خدا از زبونت بشنوه عزیزم....ان شالله😍😘