پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

تصورت برایم بهترین لذت دنیاست😍

1394/12/6 15:45
نویسنده : مامان سما
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه کسم..ظهرت بخیر‌....الان ساعت ۱۵:۰۷دقیقست...نمیدونم الان تو خوابی یابیدار...نمیدونم کجایی....فقط میدونم دلم بازم دلتنگت شده....چرازمان اینقده برایم دیر میگذره...چرا روزهای بی توبودن برایم دیرو سخت میگذره...؟حال مامانی بهترشده پسرم....اخه سرماخورده بودم اصلا حوصلم کم شده بود..الان فقط سرفه کردنم زیاده..وگرن بهترم پسرگلم...

هوایی ات شدم...نمیدونم چراهوایی شدنت برایم شیرین هست..نمیدونم چرانوشتن برات برایم شیرین هست...فقط تنها چیزی که تلخ هست نبودن توست..نبودن توکنارم....وقتی نی نی های توبغل ماماناشونو میبینم دلم میگیره پسرم....راستشوبخوای تو تنهاییام میامو بعدش گریه میکنم...آخه اگه تو بودی الان من که اینجورنمیشدم...ناخودآگاه گریه نمیکردم.... تصورداشتنت برام بهترین لذت دنیاست‌..وای ب روزی ک کنارم باشی انگاربهشت ازآن من میشه...خدایا...من میدونم داری صدامومیشنوی..من میدونم گریه های پنهونیمو میبینی...قلب شکستمومیبینی..بغض بزرگ توگلومومیبینی...خداجون ..میشه؟؟میشه اینارونبینی ،فقط بچه کوچولوی منوببینی که بی مادرشده؟؟ اینو ببین.فقط بچه کوچولومو ببین...منو نبین....کمک کن بچه کوچولوم خوب بزرگ بشه...مثل باباش نامردنشه..مثل باباش بی رحم نشه.مثل باباش خیانت کارنشه...که روزی دل زنشو بشکنه...که آه دنبال پسرم باشه....خداجونم تو مراقب پسرم باش...تونگهداردلش باش...  🙏🙏                            

آدمها گاهی اوقات گریه میکنند...نه بخاطراینکه ضعیف هستند...بلکه به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بوده اند‌....

 

پسندها (6)

نظرات (3)

♥عاطفه♥
6 اسفند 94 16:15
هعی عجب روزگاری...دست روزگار بشکنه...به روزم
مامان سما
پاسخ
😘😘😘😘 😭😭😭😭
نسیم جون
6 اسفند 94 22:53
سما جووووووووووونم با افتخار لینک شدی
.•♥خواهری بلور♥•.
7 اسفند 94 1:31
سما بلور امرور از دستت ناراحته بلور خاله سما جسه *غصه *ندول*نخور* راست می گه سما بیا فکر کنیم از آینده از فرصت های تآزه راستی بهم نگفته بودی اینقدر توی بحث فتوشاپ تخصص داری تصاویری که کنار متن ها در آوردی واقعا زیباست چه خطی داری به به کلاس خط رفتی حتما؟نه؟
مامان سما
پاسخ
عزیزم تو چقد مهربونی ....البته کارفتوشاپ بخاطر اینکه دلم میخواد بیکاریمو اختصاص بدم ب پسرم فتوشاپم خوب شد...خطمم کلاس نرفتم گلم..چپ دستم... میگن چپ دستا خطشون خوبه.... 😉‌‌.... خوشحالم ک هم سنیم..میتونی درکم کنی... منم مهرماهیم گلم