پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

چقد دلم گرفته هست امروز

1394/12/1 11:44
نویسنده : مامان سما
650 بازدید
اشتراک گذاری

کاش دنیا یه بارم که شده بازیش را به ما میباخت.....مگرچه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش.....!!!؟؟؟

پسرم: 

نقاشی تورامیکشم....اما بجای رنگ قرمز به قلبت ضدزنگ میزنم....تاروزی از آسیب اشکهایم درامان باشد......

 

خداجونم ....دلم آرامش میخواهد...حتی اگر به اندازه خوردن یک فنجان چای کوتاه باشد.....خدای من.....بهت مثل همیشه نیاز دارم....سکوتتوبشکن..اما دلمونشکن خدا.......خواهش میکنم خودت بهم صبربده تازمانی که این فاصله ها هستن......

 

پسندها (4)

نظرات (2)

♥عاطفه♥
1 اسفند 94 21:36
خیلی سختهخیلی
نسیم
7 خرداد 95 2:10
خدا لعنت کنه باعث جدایی تو و پارسا رو خیلی سخته به خدا سوختم اشک از چشمام سرازیر شد تورو خدا صبر داشته باش پسرت بزرگ میشه میاد سراغت خاطره هاتو بنویس تا ببینه بخونه زنها همیشه مهره سوخته بودن و هستن همیشه منم مثل تو.....
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزدلم...میدونم خدا لعنت میکنه... ولی نمیدونم چرا خیلی دیر جواب میده ..دیر چوبشو به بنده های نامردش میزنه.... مرسی عزیزم بازم....از همدردیت..... برام فقط دعا کنین شرایط روزگارم خوب پیش بره....