پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

کاش حقیقت داشته باشد.....

1394/11/28 23:38
نویسنده : مامان سما
429 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم ....شنیده بودم میگن هرکسی ناف بچشو بندازه توبیمارستان بچش درآینده دکتر میشه...یا بندازیم تو مدرسه معلم میشه و.....منم نافتو نگه داشتم پیش خودم ...که برگردی پیش خودم.....کاش این همه ضرب المثلا حقیقت داشته باشه.....چون من دلمو خوش کردم به این ضرب المثل...همه کسم عکس نافتو برات گرفتم میذارم تو وب که یه روزبزرگ شدی ببینی.....⇩⇩⇩⇩⇩

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ویدا
29 بهمن 94 1:51
سلام عزیزم من همیشه به وبلاگت سر میزنم وخیلی واست ناراحتم😟نمیدونم دلیل دوریت از پسر گلت چیه ولی واست دعا میکنم که خیلی زود ببینیش وواسه همیشه کنارت بمونه
مامان سما
پاسخ
سلام دوست عزیزم..ممنونم که سرمیزنی ب وبلاگم....از همدردیت ممنونم...ب طور جزیی .یه کوچولو تو نظرات برابقیه نوشتم که مشکلم چی بودش...تونستی نظرات دوستان و جوابای منم بخون..یکم متوجه بشی گلم....
مامان ویدا
29 بهمن 94 12:05
خوندم گلم خیلی سخته😭فقط از خدا بخواه کسی که باعث ووری تو از عزیزت شده از عزیزش دور شه اونوقته که میفهمه چه ظلمی در حقت کرده انشالله بزودی دلشون نرم شه وپارسای گل رو بهت برگردونن
مامان سما
پاسخ
مرسی مامان ویدای مهربون...منم سپردمشون بخدام...