پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

منـــــو تـــــو....پسرگلم

1394/11/27 20:07
نویسنده : مامان سما
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم...اینجا من دستتو گرفتمو...داشتم نازت میکردم...تواینجا ۲۰ روزت بود....قربون دسای ظریفت برم....عروسک کوچولوم.....چه آرامشی داشتم وقتی دستت تو دستم بود....     جدایی رامن نکردم خدا کرد.....نمیدانم کدام ناکس دعا کرد......قربونت برم نفسم...از راه دور دستای کوچولوتو میبوسم.....مراقب خودت باش پسرم.......                           

پسندها (4)

نظرات (1)

مليحه
28 بهمن 94 14:17
سلام عزيزم، با اينكه با ديدن وبلاگت كلي غم به دلم مي شينه ولي نمي دونم چرا هر وقت مي يام ني ني وبلاگ اول سراغ وب شما مي يام، با ديدن عكس پسرت و سوز و گدازهاي شما كلي دلم مي گيره، من هم يه پسر 20 ماهه دارم، كاملا هواي دلتو مي فهمم، واقعا از ته دلم دعا مي كنم كه هرچه زودتر به مراد دلت برسي. انشاءالله
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزدلم..از اینکه میای سراغ نوشته هام یه دنیا سپاس....گلم از دعای قشنگت یه دنیا ممنونم....شاید دعای شمادوستان گلم چاره ساز مشکلم بشه....جای من پسرکوچولوتو ببوس...چون من خیلی بچه های کوچولورودوس دارم....از نظردادنت وهمدردیت بازم ازته دلم تشکرمیکنم دوست خوبم..