پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 7 ماه سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دل نوشته برای پسرم پارسا

1394/11/12 22:32
نویسنده : مامان سما
513 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم.....میدونی این عکس چندروزگیت هست؟؟؟

۵ روزگیته......ببین چقد خوشکلی....قربون اون چشای درشت و خوشکلت برم.....

دلم برا نگاهت تنگ شده....

از راه دورمیبوسمت. ...و برات آرزوی سلامتی رو دارم پسرم......

پسندها (2)

نظرات (4)

مليحه
13 بهمن 94 14:10
سلام دوست عزيز، از خوندن نوشته هات كلي غم تو دلم نشست، نمي دونم چي شده و چه اتفاقي افتاده ولي هز چي كه هست ازخدا مي خوام كه هز چه زودتر به فرشته كوچولوت برسي و از وجودش لذت ببري. الهي آمين
مامان سما
پاسخ
سلام دوست مهربون..ن نوشته های من ..ن ظاهر من...غممو نشون نمیدن...چون باطنمم داغونه.. داغون.... شوهرم دختر باز بوده..من بخاطر تنبیهش خونه بابام اومدم... اما اون اومد و بچه دوماهه شیر خوارمو ازم گرفت و برد.... واز دیدنش محرومم کرد.... زندگی رو برام زهرمار کرد... من بخز خدا و دعاهای شمادوستان هیشکیو دیگ ندارم.... برام دعا کن دوست مهربونم... هراز گاهی دلم میگیره....برا پسرم دردامو مینویسم...خوشحال میشم بشی همدم تنهاییام ...
مامان آبنبات دودی
13 بهمن 94 21:11
سلام.من خیلی ناراحت شد و از ته ته ته دلم برای رسیدن تو مادر مهربون به پسر کوچولوت دعا میکنم.به پسر کوچولوم هم گفتم دعا کنه.خدا با صبر کننده ها هست.سوره ی حشر رو بخون مامان پارسا جونم.قطعا جواب میدهد.چهل شب بخون سر یه ساعت معین.برای آرزوی آینده ی خوب میکنم.
مامان سما
پاسخ
سلام دوست مهربونم.....مرسی از گفته هات.... مرسی ک بهم گفتی کدوم سوره خوبه خوندنش.....چشم..میخونم.....حتما میخونم.... جای من پسرکوچولوتو ببوس... و ازصمیم قلب ازتون تشکرمیکنم ک برامنو بچم دعاکردین....
نیلوفر
24 بهمن 94 8:10
سلام براتون از صمیییم قلب آرزو میکنم پسرتونو پس بگیرین و دیدن بچتون نشه آرزوتون! پدرش حق نداره بچه ی شیرخوارو از مادرش جدا کنه!!! چرا ازش شکایت نمیکنین؟!!
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم....مرسی از دعاتون....ولی وقتی بچم بزرگ شده و همینو هم میخواستن...ک الان منو نمیشناسه...شکایت فایده نداره...چون بچم پیشم نمیمونه...گریه میکنه...اونا هم همینو خواستن.... فقط ارزو دارم بزرگ شه. یه روز ک سرش شد برم پیشش...و کلی بغلش کنم
نیلوفر
24 بهمن 94 20:51
عادت میکنه! شاید روزای اول بی قراری کنه ولی کم کم آشنا میشه و دیگه یه لحظه هم ازتون جدا نمیشه! به هرحال هرکجا که هست امیدوارم سلامت باشه پارسا کوچولووووو و یه روزی با عشق بپره بغل مامان
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزم.... ان شالله..توکلم برخدا