پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

بی خوابی مامان

1394/11/23 3:28
نویسنده : مامان سما
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونم...خوشکلم...هرکاری میکنم خوابم نمیبره....میخوام باهات حرف بزنم.... حرفایی ک همیشه من میزنم اما تونیستی همون لحظه جواب حرفاموبدی....نازنینم...بهترینم...میدونی الان ساعت چنده ک من بیخوابی زده ب سرم...؟! ساعت 3:19  دقیقه نصف شبه.....خوابم نمیبره....اگ الان تو کنارم بودی شاید این بی خوابی ها نمیزد ب سرم.... تازه رفتم تو عکسات...عکساتو نگاه میکردم ...هرچند تو ک کنارم نیستی لحظه ب لحظه ازت عکس بندازم و بزارم تو وبلاگت.... ولی حداقلش بازم ازت عکس دارم... ک بتونم نگات کنم..و جون بگیرم.....الان این عکستو نگاه کن ببین چقد خوشکل خوابیدی پسرگلم...مث آدم بزرگا خوابیدی...اینجا میدونی چن وقتته..؟⇦۵۵ روز⇨ ببین چقد نازخوابیدی...⇩⇩فدای اون چشمای بستت برم ک خواب رفتن...

پسندها (5)

نظرات (3)

♥سیما♥
23 بهمن 94 15:38
الهی چه قدر ناز خوابیده/خدابراتون حفظش کنه/
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزم....ان شالله...
♥سیما♥
23 بهمن 94 15:51
مامانی مهربون ب افتخار لینک شدین[پاسخ ..دوست گلم متوجه نشدم ؟؟
♥عاطفه♥
25 بهمن 94 14:14
سلام خصوصی دارین
مامان سما
پاسخ
سلام اره عزیزم