پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 7 ماه سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

خیلی دلتنگت شده مامان سما

1394/11/17 12:09
نویسنده : مامان سما
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه کسم...کوچولوم...وروجکم..چند روزی هست هواخیلی خیلی سرده...پسرکوچولوم...نمیدونم لباس تنت گرمه یانه..نمیدونم خوشی یاناخوش....ولی خدایا..تو رو خدا مراقبش باش....نزارسردش بشه....پسرم دلم همیشه یادتوست..ک الان چه میکنی...سیری یاگرسنه..خوشی یاناخوش...لحظاتت خوب ب سر میرن یا بد ....اما هیچی ازم برنمیاد...بجز خوندن دعا برای سلامتیت....پسرم !!! دلم را که مرور میکنم ...تمام آن از آن توست...فقط نقطه ای از آن خودم هستم...روی آن نقطه هم میخ میکوبم و قاب عکس تو را می آویزم.....♥پسرم کوچولوم الان واسه خودت مردی شدی.میدونم...قد کشیدی..راه رفتنو یادگرفتی..حرف زدنو داری یادمیگیری...همه اینا رومیدونم و حسادتم گل کرده....درسته درکنارم نیستی...اما اسمت..یادت...عکست...نگاه های کوچولوت..خنده ها و گریه هات همیشه درکنارم هست....تمام روزهامو ب امید دیدارت سپری میکنم....پس برگرد کنارم..برگرد........خدایا!!!من از نفسم دورم....تو نزدیکشی....تو که نزدیکشی مراقبش باش....ب توسپردمش خدا....چشمک

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهره
18 بهمن 94 16:52
سلام عزیزم... از خوندن نوشته هات واقعا ناراحت شدم...نمیتونم حالتو درک کنم چرا که جای تو نیستم ولی یکم میفهممت!! امیدوارم خدا خیلی زود یه نی نی دیگه بهت بده تا یکم آروم بشی...چرا که هر گلی یه بوی داره!
مامان سما
پاسخ
سلام گلم .مرسی ازهمدردیت...واقعا تا حالا بهش فکرنکردم...اما بخدا حرفتون یکم روحیه بهم داده..مرسی گلم از حرف قشنگتون..ان شالله ک بشه صفحه تلخ زندگیم پاک شه ازتصوراتم..شاید فراموش نشه.اما محو بشه.....
کوثر
5 اسفند 94 14:21
سلام موضوع دقیقا چیه ؟ یه چیزایی فهمیدم اما کامل نه . بیایید تو وبم کامل برام توضیح بدید . ممنون
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم....نوشتم وگذاشتم تو وبم ک ازپسرم جدام کردن.وعلت جدایی چی بودش...😦....اگ بخونین متوجه میشین عزیزم😘