پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دلم گرفته...

1395/6/7 11:20
نویسنده : مامان سما
457 بازدید
اشتراک گذاری

با چشمهایت حرف دارم...میخواهم ناگفته های بسیاری رو برایت بگویم... از حالم.... از بغض های نبودنت.... از نامه های چشمانم...که همیشه بی جواب می مانند...! تمام این روزهایم , دلتنگی آغوشت رهایم نمیکند....! 💘 اما همینکه که لابه لای کلماتم هستی ؛ نفس میکشی ؛ همین که پناه واژه هایم شدی.. همینکه کلماتم از "تو " یتیم نشده اند..کافیست..... 💗 برای یک عمر آرامشم باش...حتی همین قدر دور...!👶 خدایا.... گاهی که دلم از این و اون..زمین و زمان میگیرد؛ نگاهم رو ب سوی تو وآسمون میگیرم... و اونقدر باهات درددل میکنم  تا کم کم چشمهایم , با ابرهای بارونیت همراهی میکنند... اونوقته که تو می آیی  و تمام فضای فضای دلم رو پر میکنی از خودت... از بودنت... و من دیگر آروم میشوم  و احساس میکنم هیچ چیز نمیتواند مرا " از پای " دربیاورد... چون * تو * رو تو قلبم دارم خدا...... مث الان که 💔 حالم  یه معمای بی جوابه !!! 💔 اما بازم تو میای و آرومم میکنی... خدایا بودنت رو شکر..... خودت همیشه یه دستی بکش ب دل پسرمم..از الان تا بزرگترشدنش...مرد شدنش....    الهی آمین

پسندها (7)

نظرات (5)

عاطفه
9 شهریور 95 14:34
...
مامان پری
11 شهریور 95 23:07
الهی بگردم....
❤ معصومه ❤
18 شهریور 95 19:01
لینکی سما جون پس بلینک منو
مامان سما
پاسخ
باشه عزیزم...
fatemeh
21 شهریور 95 17:37
من شما رو لینک کردم .لطفا شما هم لینک کن
مامان سما
پاسخ
باشه...حتما دوست عزیز..
fatemeh
21 شهریور 95 17:42
شما عکساشو از کجا اوردید ؟؟
مامان سما
پاسخ
تا دوماه و پنج روز پیش هم بودیم..... بعدش عکسای بزرگ تر شدنشو از دوستان . باهزاران سختی بدست اوردم...و همچنین پروفایل عموش بود...