پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

اینم از عکسای دیگت..خوشکلم...

1395/6/2 10:31
نویسنده : مامان سما
964 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم... این موتور رو برادرم چند وقت پیش خریده... بعدش صدام میکنه .میگ بیا روی موتور رو بخون... منم خوندم .. دیدم اسم موتور اسم پارسا هست... منم ازش عکس انداختم... قربون اسم خوشکلت برم نفسم..

قربون عکست برم من...یه دونمی... ای خداااا... تو میدونی وقتی عکساشو میبینم .. گوشیمم لمسشو دیگ دارم خراب میکنم . از بس بوس میکنم عکسای پسرمو... ای خدا خودت کمک کن... 

اینجا شنیدم افتادی زمین..چونت زخم شد... من پیش مرگت بشم الهی... خدااااایا خودت مراقب پسرم باش... ازت خواهش میکنم... کمک کن هیچوقت بلایی سرش نیاد... من بمیرم خدا .و این روزا رو نبینم..... 😢

 

 عکسای دیگتم تو پست پایینی گذاشتم... برا تولدت نازنینم....👇👇

 

پسندها (10)

نظرات (11)

فاطمه فتحعلی زاده
2 شهریور 95 11:39
تولد دو سالگی پارسا جون مبارک باشه راستی اونا که از لحاظ قانونی اجازه ندارن خودشون اجازه ملاقات ندن شما می تونید ازشون شکایت کنید
مامان سما
پاسخ
باورتون میشه قاضی دیگ ازمون خسته شده.... از بس اون اذیت میکنه و نمیذاره... قاضی هم خسته شده.... تو شکایتم چیزی نیس. ممنونم عزیزم...
امیرحسین
2 شهریور 95 13:31
وای چه دوست خوشگلی دالم من/ پارسا جون تولد 2سالگیت مبارک باشه دوست خوبم
مامان سما
پاسخ
عزیزمی.... ماهم دوست خوبی داریم..... ممنونم ازت.... گلم....
مامان ایلین
2 شهریور 95 16:16
تولد ‍‍‍‍‍‍‍بارساجون مبارک امیدوارم بزودی کنارت باشه
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزم....ان شالله...
فاطمه فتحعلی زاده
2 شهریور 95 16:17
خیلی ممنون عزیزم نمی دونم چی شده همین که به وبلاگم سر زدید برای من دنیایی می ارزه
عاطفه
3 شهریور 95 0:43
وای سلام خواهری ای وای تولدپارساجونم مباررررررررررررک هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا خواهری شرمنده نمیدونستم... موتورجدیدشم مبارکش باااااااااااااااااشه راستی وقتی بزرگ شدسوارمیشه دیگ اان شاالله ؟؟؟؟ ان شاالله خداحفظش کنه وبیادبغلت گلم راستی آپمممممممممم
مامان سما
پاسخ
سلام گلم...ممنونم ازت....راستی فدات موتور برادرم خرید. مال برادرمه .اسم موتورش پارسا بود......چشم میام سرمیزنم....
مامان هارپاگ
3 شهریور 95 15:51
سلام عزیزم تولد گل پسر قشنگ و نازت مبارک انشااله که در پناه خدا همیشه سلامت و خوشحال و خوشبخت باشه و هیچوقت غم به دل کوچولوش راه نداشته باشه .
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم ازت ..ممنونم...انشالله ب امید خدا...
فرزانه مامان علی اکبر
3 شهریور 95 21:57
سلام سما جون خوبی تولد گل پسری مبارک میخواستم بگم‌اگه مایلی شمارتو بهم بدی میخوام توو تلگرام باهم درارتباط باشیم
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم ازت.... تلگرام ندارم بخدا. برنامه تلگرامو اینستارو ندارم . اخه میگن هک میکنن.. منم میترسم. تو نظرات دیگمم ب یکی از دوستام گفتم ک تلگرام خوب نیس نصب نکنه...
مامان پری
4 شهریور 95 23:41
واقعا ناراحت میشم وقتی میخونم.جدایی مادر از فرزند یعنی عذاب یعنی جهنم برات دعا میکنم و تو هم نظر قبلیمو خوب بخون.
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم.چهلم پسرعمم بودم.نشد بیام نظراتو بخونم... گلم من تلاش کردم ولی وقتی اونم میاد تو دادگاه قلدربازی درمیاره قاضیم دیگ خسته میشه رسیدگی نمیکنه.میگ خودتون برین ب صلاح هم بیاین. شهرماهم کوچیکه .بزرگ نیس ک قاضیشم از اون ادم کلفتا باشه ... اونم شروره ب صلاح نمیان.... چیکارکنم .چیزی تو دستم نیس.
مامانـ خانوم
4 مهر 95 20:49
مامان سما فونت وبلاگتون رو کوچیک کنید عزیزم اخه اینجوری متنهااش نمیشه خوند!میتونید ببینید خونم وارد وبتون شید و ببینید پستاتون چه جوری شده ای جونم ماشالا چقدر نازه این اقا پسر
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم..... فونتش کوچیکه... با لب تابم میام بازم نوشته هاش قابل خوندنن...ولی چشم قالبمو عوض میکنم شاید درست شه...
نسیم خانومـــ♡
9 مهر 95 13:57
سلام چه خوشگله پارسا جوووووووووووووووووووووون... تولدش هم مبارک باشه ایشالله تولد بعدی پیش هم باشید
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم از لطفت.....ان شالله
hasan
19 مهر 95 20:25
“مادر” نوشته می شود ولی “فرشته” خوانده می شود … واستون آرزوی روزای خوب در کنار فرزند دلبندت را دارم ان شالله که بهش برسی