پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

خداجونم شکرت ک بهم کمک کردی...شکرت...

1395/5/20 23:00
نویسنده : مامان سما
971 بازدید
اشتراک گذاری

هرروز بیشتراز دیروز..بیشتر از روزای قبل,میفهمم چه دردی دارد " مادر" شدن....... این حس مادرانه,هیچ منطق و زبانی حالیش نمیشود...وقتی طغیان میکند دیگر هیچ چیز نمیتواند آرامم کند.. هیچ قدرتی یارای مقابله با حسم رو ندارد..هیچ دارویی بجز وجود " پسرم " تسکین دردهایم نمیشه... امشب ,مث بقیه شبا " نفسم , پسرم " رو در بر ندارم... اما * عکسای جدید ترش " رو ب لطف خدا در بردارم... 🙏    خدایا.... بازهم شکرت که کمکم کردی از پسرم " عکس جدیدتر بدست بیارم... خدایا... شکرت که صدامو میشنوی و من قدر نمیدونم... شکرت که تنهام نمیذاری... 😚 یه زمان هایی هست که دلم نمیخواد عقربه های ساعت حرکت کنند... نمیخواهم روزها ب سرعت بگذرند...و دلم میخواد زمان متوقف شود... این بود ' حال روزای من .وقتی کنارتو بودم پسرمعصومم' .... اما این روزا دوس دارم ' زمان ' بگذره... و از تو خبر جدیدتر داشته باشم...و بزرگ و بزرگ تر بشی و تو سراغ منو بگیری و بیای پیشم.... یا من بدون دغدغه بیام  سر راهت ....  اما الانا نمیشه.. چون تو دست اونایی. نمیذارن... با هردلیلی که قانون برا من گذاشت بازم نمیذارن بیای پیشم... و منم نمیتونم  فقط بیام یه دیدار یواشکی کنم و تو بغل اونا ببینمت...  اما حداقلش میتونم برا بدست اوردن عکسات تلاش کنم... و اگه عکسات نصیبم شدن  و چهره ماهتو دیدم . خودمم و خدام... هر چقد گریه کنم راحت ترم تا اینکه بغل اونا ببینمت.... اوموقع گریم نمیگیره. اوموقع نابود میشم.. نابوووود...... 😢  پسرم...نفسم..کوچولوم... ای کاش میفهمیدی که چقدر دوست دارم... // از خدای بزرگ و مهربونم .. ک تو این مدت زیاد کمکم کرد و بهم صبر و تحمل داد ,میخوام که در لحظه لحظه های زندگیت پسرم. راه درست رو بهت نشون بده..//      الهی آمین

قربون زبون خوشکلت برم ک درش آوردی..👆

فدای وجودت بشم همه وجودم...چقدر ناز خوابیدی خداااا.....    عکس چن تا دیگ هم دارم... ولی اونارو تو پستای دیگم میزارم.. * خدایا ممنونتم.... خدایا شکرت...* خیلی دوست دارم پارسای مادر*

 

پسندها (7)

نظرات (10)

مامانی گیتا جون
21 مرداد 95 8:40
خیلی برات خوشحال شدم امیدوارم به زودی زود خودشو در اغوش بگیری
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم....وای ممنونم.... شکرررر.... ان شالله. ان شالله.....
عاطفه
21 مرداد 95 15:51
سلام خداروشکران شاالله روزهای خوش نزدیک تره...راستی از کجا گیرشون اوردی حالااااااااااااااااااااااا
مامان سما
پاسخ
سلام اره.واقعا خداروشکرررر.... از یکی از بستگان..ک تو پستای قبلیم نوشتم راجبش...
مامان ایلین
21 مرداد 95 16:50
خدا حفظش کنه امیدوارم روزی در اغوشت باشه
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزم..... ان شالله..
عاطفه
21 مرداد 95 23:47
اره خوندم که نوشتی ازیکی میگیری...خداروشکر
مامان سمیرا
23 مرداد 95 21:36
چقدر بزرگ شده ماشاالله . انشاالله دومادی شو ببینی عزیزم
مامان سما
پاسخ
فداتبشم ..ان شالله. ممنونم... اره خیلی بزرگ شده....
مامان پری
23 مرداد 95 22:40
واااااای چقدرم خوشگل پسره با هر عکست چقدر نفرتم میگیره از اونایی که این بلا رو سرت اوردن. فقط دلم میخواد تا اون مادرشوهر نفهمت پسرشو از دست بده نه اینکه بمیره نه ازش جدا بشه و نتونه ببینتش. دلم میخواد یه داغ مثل داغ تو رو دلش بشینه. به خدا میسپارمت دوست مهربونم
دخترخاله
25 مرداد 95 13:51
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم عکسا ی جدیدش به دستتون رسیده انشاالله روزی برسه که هر روز خودش و در آغوش بگیرین الهـــــــــــــــــــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان سما
پاسخ
عزیزدلمی... ممنونم ازت... ان شالله... بوووووووووووس
مامان پری
25 مرداد 95 23:03
کجایی دختر نیستی؟دلم برات یه ذره شده شدی عین خواهر نداشتم.وقتی بیخبرم ازت انگار یه چیزی از تنم کم شده.
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم.. سالگرد پسرعموهام بودن. نشد بیام وب.... هفته دیگ هم چهلم پسر عمم هست.... دل منم برات تنگ شده... ممنونم ازت ک درباره عکسا پسرم نظر دادی.... بخدا خودمم وقتی از بعضی دوستای وبلاگیم خبر نداشته باشم انگاری سردرگمم... میام بهت سرمیزنم...
مامان هارپاگ
30 مرداد 95 8:21
سلام عزیزم ، من هم یک مادرم و می دونم چقدر سخته تحمل دوری فرزند ، از خدا می خوام که هر چه زودتر پسر عزیزت رو به آغوش گرم و مهربانت برگردونه انشااله
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم... ممنونم از همدردیت... ان شالله... مرسی از دعای قشنگت...
مامان آرشیدا
31 مرداد 95 3:25
عزیزم خداروشکر که عکسای پسر نازت دستت رسید انشاالله به زودی خودش بیاد پیشت. خیلی ناز و خوشگله ماشاالله خداحفظش کنه
مامان سما
پاسخ
زنده باشی عزیزدلم.... نی نی خودتم خیلی نازه .... ان شالله گلم . توکل برخدا