پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

کاش بودی تا دلم تنها نبود...

1395/5/16 3:53
نویسنده : مامان سما
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

نبودنت بهترین بهانه ایست برای " اشک ریختن"   ای کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشدند.. ای کاش بودی تا دستای کوچولوت مرهم تموم دردام میشد... ای کاش بودی تا سرتو رو شونه هام میذاشتمو برات لالایی میخوندم... ای کاش میدونستی که چقدر " دوستت دارم"  این تقدیر من بود..تا روزها در جاده دلتنگی بشینم و افسوس دوری تو رو بخورم.. و شبها بالش خوابم رو بدون بالش کوچولوی تو ببینم و افسوس بخورم...            وقتی نیستی        درختان جاده زندگیم درحال خشک شدن هستن... افسوس ک کنارم نیستی.. افسوس ک سرنوشت برایمان جدایی رقم زده.. افسوس ک هر چ بدوم و بدوم , تو دورتر و دورتر میشی... افسوس.. صدافسوس..           // 😢   فرشته ها از خدا پرسیدند:  خدایا.. تو که بشر رو اونقدر دوس داری.. دیگ چرا غم آفریدی.. خدا گفت: غم را ب خاطر خودم آفریدم ,چون این مخلوقه من ,تا " غمگین نباشه " یاد خالقش نمیفته... 😢 خدایا من قبول دارم این حرفتونو...چون غم هایم باعث شد بیشتر ب سراغت بیام... باعث شد بفهمم فقط خدای غم ها نیستی. خدای هرزمانی.. خدای شادی هایی... بیشتر بهت توکل کنم....    خدایا... چه غم بدی.. چه شادی... بازهم برای هر دو یه جمله رو بکار میبرم " خدایا شُکرت "           🍁زندگی ما دوقسمته:  درانتظار شادی...ودر حسرت غم ها... 🍁   خدایا.... همه زندگیمو ب خودت سپردم... بخصوص طفل معصوممو... خودت یارو نگهدار راهش باش...       // زندگی بافتن یه قالیست.. نه همان نقش و نگاری که,خودت میخواهی.. نقشه را اوست (خدا) ک تعیین کرده..  تو در این بین فقط میبافی.. نقشه را خوب ببین,, نکند آخر کار,, قالی زندگیت را , مفت از دست دهی....🌼//   خدایا  امید ب درگاه تو دارم... نا امیدم نکن...  عزیزی دارم  (پسرم ) کنارم نیس خودت محبوب دلش باش..    الهی آمین.... 😢 

پسندها (5)

نظرات (4)

عاطفه
17 مرداد 95 14:48
سلام خواهری خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟مااومدیم از تهران راستش داشتم اپدیت میکردم وبلاگمو نظرتودیردیدم
عاطفه
17 مرداد 95 17:10
الهــــــــــــــــــــــــــــــی امین!
مامان سما
پاسخ
سفرت سلامت... سلام گلم.... اشکال نداره....فداسرت..
مامان پری
19 مرداد 95 1:02
عزیزم ما مستقل زندگی میکنیم و شهرامون نیم ساعت با هم فاصله دارند.(اونا تو شهر کوچیکتری زندگی میکنند)ولی باز هم خیلی اذیت میکنه
مامان سما
پاسخ
اح... درکت میکنم.... نیششون از راه دورم اسیب میزنه همیشه ب زندگی..... توکل برخدا....
مامان پری
19 مرداد 95 1:03
عزیزم ایشالله که خیلی زود به مرادت میرسی. برات هرشب دعا میکنم.
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزم..... ان شالله توهم ب خواسته دلت برسی...