پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

عشق منی پسرم🌷

1395/4/15 5:16
نویسنده : مامان سما
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکوچولوم..الان ساعت ۴ و ۵۶ دقیقه صبحه... بعد از نماز صب... دیگ خوابم نبرد..اومدم براتو بنویسم... برا تویی که عزیزمی... 😚 دلم بهانه تو را دارد... میدانی بهانه چیست..؟  بهانه همان هست که شبها خواب از چشم های من میدزدد ... بهانه همان هست که روزها ,, میان انبوهی از آدمها ,,چشمانم را پی تو میگرداند.... بهانه همان صبری ست که به لبانم سکوت میدهد ,, تا گلایه ای نکنم از نبودنت....😢 جای خالی تو..برای همیشه..هیچوقت , تو دل 💔 من پر نمیشه... مگر خودت باشی و بیایی تا جایش پر شود.... 👶 می آیی,, نمی آیی,, می آیی ,, نمی آیی,, می آیی ,, نمی آیی ........... نمی آیی....😭😭تسبیح هم تسبیح های قدیم...😟    یه دونم امروزم آخرین روز ماه رمضان هستش... برات همیشه از خدا سلامتیتو دعا میکردمو میکنم.... اما تو ماه رمضان دعا کردن یه حال خاصی ب ادم میده.... میخوام بلند آخرین روزشم دعا کنم برات: ای خدای مهربونی ها.. ب کرمت و بخشش خودت مراقب پسرم باش تا همیشه روزگار بر خلاف خواسته هاش نچرخه... مراقبش باش تسلیم روزگار و سختیاش نشه.... مراقبش باش همیشه سلامت باشه... مراقبش باش خداجونم , بزرگ بشه  و دیدارش نصیب من بشه.... 😢 خدایاااااا یه خواهش ازت دارم ... تورو ب خداییت قسمت میدم دیدار پسرم رو نصیبم کن.... اما هرگز تو بغل اون کسایی ک ازم گرفتنش دیدارش نصیبم نشه.... از حسادت و غصه میترکم..... خدایا میدونم ته دلمو تا آخرش خوندی... درکم کن... التماست میکنم ..... 😔 میدونم که مث همیشه ک بهم صبر دادی... اینجا هم درکم میکنی و کمکم میکنی....        خدایاااا بلند میگم آمیییییییییین....رومو زمین ننداز خدام🌷

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

خادم
15 تیر 95 5:41
عزیزم خیلی دلم شکست ازته قلبم برات دعاکردم بتونی گل پسرت روببینی به همین زودی به حق روزاخر این ماه بزرگ
مامان سما
پاسخ
خدانکنه دلتون بشکنه....... ممنونم از ابراز همدردیتون... خیلی بزرگوارین...... انشالله شما هم ب حاجت دلتون برسین...... عیدفطر رو بهتون پیشاپیش تبریک میگم.....خیلی عزیزی...
مامانی گیتا جون
15 تیر 95 11:29
عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . . عید سعید فطرمبارک امیدوارم به حق این ماه مبارک به ارزوت برسی
مامان سما
پاسخ
عیدشماهم مبارک باشه عزیزم.......ان شالله بحق این ماه شماهم ب خواستتون برسین.... ممنونم از دعاتون. خیلی ممنونم... عزیزی....
عاطفه
15 تیر 95 23:02
سلام گلم عیدتون هزارتامبارک...بیابقیشوتو وبم بخون
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم.عیدتوهم خیلی خیلی مبارک.... چشم میام. ولی نتم ضعیفه تا بخوام نظر بزارم قطو وصل میشه.... میام گلم...