پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

دعاکردن حالو هواش قشنگه.

1395/4/9 4:48
نویسنده : مامان سما
618 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی درحال دعا کردن 🌷چه آرامشی داره حال درونم این روزها.....با دعاهای مکرر...🌷 خدایا شکرت که آرومم میکنی...شکرت که که سختیای زندگیمو برام قابل تحمل میکنی..🌷تنهامون نذار خدا..منوپسرم 👶همیشه به نگاهت محتاجیم..💕نگاهتودریغ نکن خدایا.. 💥💕

 

پسندها (4)

نظرات (5)

سیما
9 تیر 95 19:22
سلام نماز و روزه هاتون قبول باشه/ امیدوارم خدا هر چه زود تر پسرتون رو توی آغوشتون بزاره
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم.....نماز روزه شماهم قبول درگاه حق باشه..... ان شالله شما هم ب حاجت دلتون برسین......مرسی......
عاطفه
10 تیر 95 22:40
سلام خواهرسمانه گلم ان شاالله که خوب باشی عزیزم...خواهری خداییش خوشگلیااااااااااااااا...راستی آپم بسرررررررررررررر
مامان سما
پاسخ
سلام گلم....مگ من مشخصم خوشکلم؟ فدات بشم گلم..... چشم سرمیزنم بهت.... عزیزی..
عاطفه
11 تیر 95 1:26
سلام سمانه خواهری گلم برا گذاشتن فیلم برو سایت یک ابزار اونجا بگردی هست اگه نتونستی بایدصبرکنی بعدکنکورم بیام اخه لب تابمو جمع کردم با گوشیم نمیتونم برم
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم...باشه صبر میکنم...یه خورده تلاش میکنم اما اگ متوجه نشدم صبر میکنم تا لپ تاپتو وصل کنی..... مرسی گلم.
مامان پری
15 تیر 95 1:20
سلام عزیزم مرسی که اومدی و به سوالم ج دادی راستش مادر من وکیله و وقتی قضیه تو رو خوندم خیلی ناراحت شدم.خواستم تا جریان تو رو بفهمم و به مادرم بگم.شاید تونست راهی جلوی پات بگذاره. حالا طلاقتو گرفتی یا هنوزم زنشی؟ ایا اون زن دیگه ای گرفته؟ به هر حال تو امید و توکلت به خدا باشه.راستی تا حالا اقدام قانونی هم کردی برای دیدن بچت ؟
مامان مهلا
6 مرداد 95 2:02
خدا رو شکر که به آرامش رسیدی عزیزم هیچ وقت خدا رو فراموش نکن...
مامان سما
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم...... چشم. من واقعا خدارو دارم.جز خودش کسیو ندارم ک صبورم کنن.... [ماچ