پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

خدایاشکرت...بالاخره عکس دیگتو خدابهم رسوند...💕

1395/3/26 17:00
نویسنده : مامان سما
861 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه کسم..سلام امیدزندگیم....پسرم..همه وجودم..دلم برات تنگ شده...انگار خدا دعامو مستجاب کرده...دعا کرده بودم برادر پدرت ,عکستو بزاره پروفایل واتساپش....اینقد شب و روز نگاه میکردم تا امروز یهو عکس تو رو گذاشت پروفایلش و من دیدم.....پدرت ک هیچوقت نذاشت....عکس هربچه ای از فامیلا و خواهراشو میذاشت اما از تو نمیذاره.....دعام مستجاب شد و من صاحب یه دونه دیگ از عکسا دیگت شدم..... روسری گذاشت سرتو ازت عکس گرفتو گذاشت پروفایلش......درسته کامل نیفتادی..... اما چهرت ک افتاده برامن دنیایی از ارزشه...... یه دونم..پسرم... عکستو نمیدونم مال چن وقتت هستش ک گذاشته پروفایلش...امابازم مال هرزمانت هست شکر..که ازت عکس جدید دارم..... 💕پسرم.. عکس کوچیکیای خودمو کنارعکست گذاشتم ....ببین چقد ما ب هم شبیهیم..... بخدا مث خودمی..... دوست دارم ....دوست دارم... خدامو شکر میکنم ک صاحاب یه دونه از عکسای دیگت شدم..... ای کاش تا ادامه بازم, صاحب عکسای جدیدتری ازت بشم..... خیلی خوشحالم...وخیلی قلبم داغون شد با دیدن عکست...😢😢.. اما بازهم شکر...شکر....کوچولوی خودم مراقب خودت باش.... تو همه چیزمی..... 😚👼

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان آرشیدا
27 خرداد 95 3:26
ای جوووونم😚😚😚 انشالله به زودی خودش بیاد پیشت
مامان سما
پاسخ
فدات بشم...ان شالله.....ان شالله...
مامان ایلین
27 خرداد 95 20:45
انشا لله روزی برای همیشه پیشت باشه
مامان سما
پاسخ
ممنونم ازت .عزیزدلم..... ان شالله....
مامان سمیرا
28 خرداد 95 3:14
انشاالله خودش میاد پیشت به زودی عزیزم. خیلی خوش حال شدم
مامان سما
پاسخ
مرسی عزیزدلم... ان شالله...قربون اون مهربونیات ... ممنونم بخاطر دعا خیرت... عزیزی و بزرگوار....
شیـــבابانـو
28 خرداد 95 4:59
سلام عزیزم خداروشکر... ان شاالله همیشه سلامت باشین...واینکه در آخر پسرت بهت برسههمیشه دعات میکنم
مامان سما
پاسخ
سلام گلم.... ممنونم ازت... قربون خوبیات بشم.... منم دعات میکنم عزیزم...
مامان مهربون
4 تیر 95 13:22
عزیزم برو کانال دوستداران آیت الله حق شناس و شرایط چله عاشورا رو گفته برای رسیدن به پسرت انجامش بده امام حسین حتما جوابتو میده .من خیلیها رو دیدم هر نوع مشکلی داشتن حل شده فقط شرایط خاصی داره حتما باید بجا بیاری
مامان سما
پاسخ
عزیزدلمی...ممنونم ازت...خیلی بزرگی...