پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
😊ساخت وبلاگ پسرم☺😊ساخت وبلاگ پسرم☺، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

😘درددل برای پسرم پارســـــا😘

زغم کسی اسیرم ک زمن خبر ندارد...

1395/3/12 14:28
نویسنده : مامان سما
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

کاش زمان دست خودم بود....روی لحظات با توبودن متوقفش میکردم..... پسرم ...میدونم روزی اگربزرگ شدی من را نخواهی شناخت...میدونم ب من حسی نخواهی داشت....اما من خدایی دارم که معجزه میکند...ومیدانم روزهای تلخمو...و صبرهای زیادمو دیده و میبینه....پس اگر خدایم الان سکوت کرد...میدونم اون روزی ک منو تو ب هم رسیدیم سکوتشو میشکنه  و در دل تو مهر و عاطفه و باور و درک ب وجود میاره.... پسرنازنینم...خورشید کوچولوم..ماه تو آسمونم بخدایی خدام هرگزفراموشت نکردمو نمیکنم....روزی از خدا بپرس که حال من چگونه بود....اون روز اگر خدایم سکوتشو بشکنه و بخواهد برایت حال منو شرح بده ....میدونم تو هم نفرین میکنی اونایی رو که منو ب این حال انداختن..... پسرگلم...روزگار چرخش دارد....و زمین هم گرد است...میدونم روزی میچرخه و تو رو خدا ب من میده.... پس چنان صبر میکنم تا خدا دستمو رد نکنه......یه دونم دیوونه وار دوست دارم......                                         پارسای من...بخدا ازغم بی توبودن گاهی روزگار اسیرم میکنه که نمیتونم ازخودم دفاع کنمو دوباره جون بگیرم.....همیشه برایم بمان...همیشه برای خودم .فقط خودم بمان....یه پسر خوب...ازت خواهش میکنم مث اونا نشی.....                                      

پسندها (5)

نظرات (4)

♡ نسیم خانوم ♡
17 خرداد 95 13:27
از عــرش صدای ربــنــا می آید آوای خـــوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد...
مامان سما
پاسخ
سلام نسیم جون..... منم تبریک میگم ماه رمضان رو..ب خودت و خانواده محترمت....
♥من♥
18 خرداد 95 1:39
سلام نظرخصوصیم رسیدبهت؟؟؟یانه؟؟ناراحت شدی؟؟؟شرمنده عزیزم خداحافظ
مامان سما
پاسخ
سلام عزیزم. اره نظرت رسید ب من... نه گلم چرا ناراحت بشم. مگ فحش دادی ناراحت بشم. نصیحت کردی. حرفاتم منطقی بودن. ب نفع خودم بودن ن ب ضررم که....... نمیدونم چرا من میخوام تو وبلاگت برات نظر بزارم نمیشه......
مامان آینده
18 خرداد 95 12:02
واقعأ تک تک کلماتتون دل آدمو ریش میکنه... از صاحب همین ماه میخواه خدا خودش پسرتو برسونه بهت
شیـــבابانـو
20 خرداد 95 4:02
سلام مامان سما جون خیالم راحت شدا عذاب وجدان داشتمازاین به بعدبیا به این ادرسی که دادم عاطفه
مامان سما
پاسخ
اره خیالت راحت باشه عزیزم.... من اصلا از حرفات ناراحت نمیشم....